Hoi ladies!! Help me ... Ik had gistermiddag een klein beetje lichtroze bloedverlies, dit was nadat ik even gevoeld had aan mijn baarmoedermond, maar vandaag (5min geleden) had ik weer een beetje licht bloed.. Maar dit zie je alleen als ik met een wcpapiertje erin ga.. (Sorry voor de platte uitleg) help me wat is dit?? Word gek...
ik had toen ik net zwanger was ook wat licht roze verlies.. bij mij na een vrijpartij.. maar vk zei dat je dan allemaal meer doorbloedt bent en vandaar snel een lichte bloeding.. maar als je het niet vertrouwt mag je altijd bellen voor advies naar je vk he!!
Ja ik had gister paar uurtjes daarvoor ook seks gehad.. dus zou inderdaad wel kunnen.. moet woensdag even bellen naar de vk voor een afspraak..
Wieeehhooee , zonet een test gedaan (konden niet wachten tot smorgens) EN TWEE DIKKE VETTE LIJNEN! Wij zijn zooooo superblij!!!!!!!
Dankjulliewel!! De eerste dag van mn laatste menstruatie was 18 maart. Dus ben nu in de zesde week. =D
helemaal top!!! Ik weet gewoon niet in welke week ik zit.. mijn laatste menstruatie was 7 maart... kan iemand me helpen?
Bedankt boefje1983! Als het begon op 7maart, ben je nu in.je 7e week en vanaf vrijdag begint de 8e week !
Je eerste dag van menstruatie telt als cyclusdag 1. Je telt dus nu gewoon hoe lang je cyclus is en zolang ben je zwanger.
Oh oke.. ja ben daar namelijk niet zo bekend mee. Dan heeft Clear Blue het ook niet altijd goed? daar stond donderdag 1-2 weken op..
Nee dat is een indicatie.. Niet iets om je definitief aan vast te houden. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je later je eisprong hebt gehad en je dus minder ver bent dan 7 weken. Heb je altijd een regelmatige cyclus? En bij Clear Blue moet je trouwens nog 2 weken bij tellen. De 2 weken voor eisprong.
Nee had niet echt een regelmatige cyclus. was in nov/dec gestopt met de pil, 2 maanden menstruatie uitgebleven, kwam opzich wel weer op gang.. dus weet niet precies wanneer t was..
Ik zou gewoon een afspraak maken bij een verloskundige in de buurt. Zeggen dat je positief getest hebt en dat je laatste menstruatie begon op 7 (?) maart. Maar dat je wel onregelmatig bent en dus niet precies weet hoe ver je bent. Het kan dus zijn dat ze zeggen dat je minder ver bent dan 7 weken. Niet van schrikken dus