vriend koudwatervrees?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door staffie, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    hoi allemaal,

ik heb a.s. maandag een afspraak bij de huisarts,
    ging eigelijk voor iets anders, maar heb ook gelijk gezegt dat ik het over `zwanger worden` wil hebben. Mijn h.arts is er al van op de hoogte dat we al een tijdje bezig zijn, vandaar

Maar ik heb het gevoel dat mn vriend een beetje `koudwatervrees` heeft nu het zo dichtbij komt. We willen allebij graag een kindje, anders hadden we er natuurlijk niet aan begonnen. Maar hij is veel nuchterder, en zegt vaak als het komt dan komt het.
    En hij vind het dus niet zo nodig dat ik ervoor naar de huisarts ga. Wsl word ik ook doorgestuurd naar het ziekenhuis, en zal hij ook zn steentje bij moeten dragen in onderzoeken denk ik?

Wie heeft hier ervaring mee, mannen met koudwatervrees,
    Ik wil hem niks opdringen, maar ik wil graag laten onderzoeken of er eventueel een medische reden is dat het nog niet gelukt is, maar ook hier zullen we dan toch samen achter moeten staan.. :rolleyes:

2. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    niemand ? :(

3. 2bb

2bb Niet meer actief

Hoi Staffie,

Ik heb hier geen ervaring mee, want mijn vriend stelde zelf voor om naar de huisarts te gaan. Maar heb je het wel al uitgebreid met je vriend besproken dat je graag een stap verder wil zetten? En realiseer je goed wat de consequenties zijn hoor, want de MMM is niet niks en leg hem dat ook uit, maar praat vooral over je wens en het verdriet elke maand als je ongesteld wordt. Voor mannen is het vaak handig als je het visualiseert, dus misschien adh het internet laten zien wat er staat te gebeuren en dat je hem daarbij nodig hebt. Als jullie baby er straks is moet je ook elkaars rug dekken en elkaar steunen ;)

veel sterkte en hopelijk valt het allemaal mee.

groetjes

4. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    thx voor je antwoord..
    ik ga het er zeker nog met hem over hebben,
    ik denk dat het ook een beetje te maken heeft met zijn verlegenheid :rolleyes:
    hij houd liever alles voor zichzelf.. ;)

5. 2bb

2bb Niet meer actief

Ach da's logisch en het is ook een hele intieme kwestie! Kindjes maken en krijgen doe je eigenlijk met zijn tweetjes en nu komt er ineens een derde bij ;). Gewoon rustig en uitgebreid bespreken, uiteindelijk stapt hij wel over zijn verlegenheid heen, maar het is een man, die hebben iets meer tijd nodig

groetjes

6. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    haha nou idd thx voor je antwoord ;)

Deel Deze Pagina