Ik wil het graag even kwijt... Vandaag de eerste dag van wèèr een nieuwe cyclus.. Ik heb eens uitgerekend hoeveel maanden ik nu bezig ben om zwanger te raken,en dit is het resultaat: ong. 96 maanden.. in dagen is dat ongeveer: 35040 Soms is het om moedeloos van te worden..Maar ik blijf met volle moed doorgaan.. In de maand september heb ik geen Clomid geslikt,en ook deze cyclus laten we het liggen.. Mijn lichaam en geest zijn met me aan de haal gegaan de afgelopen 4 maanden.. In Januari 2007 gaan we weer starten.. Een mooi nieuw begin,met hopelijk een mooi resultaat... (Sorry voor het verhaal..) Groetjes,Alida
Tjee kan me best voorstellen dat het soms moeilijk is...... Veel sterkte en moed houden voor 2007! Lydia
Jeetje meid....ik leef met je mee....8 jaar bezig, dat is wel erg lang. Hoe hou je dat vol... Neem rustig de tijd en ga idd in januari er weer voor. Pffff, het is ook allemaal niet niks! Als ik mij vergelijk met jou, qua duur, mag ik helemaal niet klagen. Ik zelf ben 14 maanden bezig en ben afgelopen maand naar de gyn gegaan. Mag ik vragen hoe lang jullie al bij de gyn lopen? Meid, heel veel sterkte hiermee....ook voor je man. Deze forum is er voor om je verhaal te uiten en om je te steunen. Hopelijk kunnen wij (medeforums) jou hierbij steunen, al is het maar een beetje..... Liefs Sweewy
Alida meid, ik ga een kaarsje voor je branden! Dat je die hele Clomid troep maar niet nodig mag hebben en dat je stante pede in verwachting raakt. Aoife
Natuurlijk mag je dat vragen.. Ik 'loop' nu weer 1,5 jaar in ZH.. Op het moment(na 4 maanden Clomid) hebben we besloten om pas in Januari weer te beginnen.. Groetjes,Alida
Ik zal het proberen uit te leggen: Ik loop natuurlijk niet 8 jaar in het ZH.. In 1997 ben ik begonnen met het eerste ZH bezoek..(geconstateerd dat ik een vleesboom had n.a.v. kijkoperatie,en eileiders "doorgespoten") Toen was ik nog getrouwd met de vader van Arno.. In 1999 ben ik gescheiden.. In 2000 heb ik een nieuwe partner leren kennen..Met hem ben ik ook de MMM ingeklommen.. (met hem het hele traject opnieuw begonnen,i.v.m. het controleren van mijn partner..) Toen is geconcludeerd dat hij niet genoeg levende zaadcellen in zijn sperma had. (na een samenlevingstest) en hij wilde niet verder de MM in.. In 2004 zijn we uit elkaar gegaan.. In december 2004 heb ik opnieuw een relatie gekregen met mijn ex-partner (We zijn in april dit jaar opnieuw getrouwd). In 2005 zijn we weer in de MM gekomen.In november 2005 was ik zonder hulp spontaan zwanger van 2-ling.. Met 9 weken heb ik miskraam gehad van 1 vruchtje,en in januari van 2006 ben ik met spoed geopereerd omdat ik een BBZ had van ons 2de kindje.. In mei ben ik begonnen met Clomid.. (Geen/nauwelijks eisprong) Misschien is het zo duidelijker? Groetjes,Alida
Meis Alida toch. Wat een verhaal. En wat een ellende. Hier gaat een kaarje aan voor je. Ik wens je veel sterkte en succes!
Wat een verhaal! Merk alleen wel dat veel afkortingen onbekend zijn voor me! Wie wil een onnozel schaapje inlichten over bovenstaande afkortingen?
MM of MMM Medische (Malle) Molen BBZ Buiten Baarmoederlijke Zwangerschap Alida Ik wens jullie heel veel succes in 2007. Ik hoop dat jet echt jullie jaar wordt. Liefs, Gerrina
Hoi Alida! Ben zelf alleen nog maar in gedachten bezig geweest met hoe het bij ons volgend jaar (als we beginnen met klussen) zal gaan, maar nu ik jouw verhaal lees, schaam ik me gewoon een beetje... Wist wel dat het niet vanzelfsprekend is, maar jij hebt echt flinke klappen te verduren gehad! Wij gaan zeker aan jullie denken volgend jaar! Laten we duimen dat 2007 een topjaar wordt! Liefs Chris
Jeetje meid...das ook niet niks allemaal. Misschien toch een idee (denk dat Natasja dat ook bedoelde) om eens verder te gaan kijken naar mmogelijkheden. IUI misschien? Weet het niet hoor....wil je wel heel veel succes wensen. Wij zijn helaas ook bekend met de MMM Knuf Elmo