testen of niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door belgischemama, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    na een cyclus van 44 dagen ben ik beginnen bruinverlies te krijgen(14 maart) enkele dagen geduurd en is overgegaan naar rood verlies tot 24 maart wat lang is
    ik heb voor 14 maart getest gehad negatief, erna ni meer omdat ik ongesteld ben geworden volgens mij
    maar nu blijf ik me met vlagen misselijk voelen en mijn buik is ook wat opgezet, en het viel mijn man ook al op,soms voel ik ook plofjes en heb een raar kriebelt gevoel
    naar de grote wc kan ik gaan, niet elke dag dag maar toch geregelt
    zou ik nu toch zwanger kunne zijn of zijn het gewoon mijn darmen die spelen

2. Mennie

Mennie Niet meer actief

als je gwn ongesteld geworden ben zou ik er niet vanuit gaan...sorry meid

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik zou niet testen is zonder van het geld mop, Ik heb dat een ook tijd gedaan maar over het algemeen als je ongesteld word ben je niet zwanger, Sorry meis,
    Op na de volgende ronde!

Liefs

4. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    merci om te antwoorden dames
    je hoort toch soms dat er dames zijn die toch ongesteld zijn geworden en toch zwanger?
    waarna moet ik die 10 dagen bruin en rood verlies dan binden,de opgezette buik?

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Waarschijnlijk ben je niet zwanger aangezien je ongi bent geweest. Als je denkt dat je misschien wel zwanger bent doe je toch een testje?

6. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ja ik denk dat ik ongesteld ben geweest, het was geen ongesteldheid als anders, en 10 dagen met bruinverlies, wou gewoon weten of er zijn die het ook eens voorgehad hebben

7. music4life

music4life Niet meer actief

hmm hoelang mag je dan verlies hebben ik heb het heeeeeeeeeeeeeeeeeelll weinig en vanaf za avond overdag vaak niks of een heeel klein beetje bruin

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    als je twijfeld doe je toch even een testje? ;)

9. music4life

music4life Niet meer actief

leeuw86 jaaaa je maakt het er niet makkelijker op hahaha nu ga ik hellemaal twijfelen,, maar kan dat wel als je soms bloed verliest?! kan je test dan toch zwanger aangeven?

10. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ben bloed gaan laten trekken vrijdag weet ik meer, het kon volgens de ha hormonaal zijn doordat ik niet goed ongesteld ben geworden, kan je buik uitzetten

Deel Deze Pagina