hey meiden... ik zit met een paar vragen iemand ervaring met kwaaltjes nog voor nod? kan je al iets voelen tussen eisprong en innesteling? ik weet dat je aan je afscheiding kunt zien wanneer je eisprong is maar zijn er ook kenmerken als je zwanger bent wat betr je afscheiding? deze vragen omdat mijn ei rond de 27e was en hebben dat weekend geklust...was pas de 1e poging...heb nu al 3 dagen veel last van slijm, maar niet zulk slijm zoals bij je ei? ook heb ik steeds gevoel of ik ongi word maar dat is pas de 12e...kan dit betekenen dat ik zwanger ben of juist niet? xxx
Heey meid, ik weet het, dit is niet het antwoord wat je wil. Maar er zijn zoveel verschillende dingen die je kunt voelen als je zwanger bent. Je kunt zelfs dingen voelen/beleven die er volgens anderen niet kunnen zijn. Zo was ik vorige maand helemaal de kluts kwijt, alsof ik me verstand verloren was. Maar iedereen kan je gaan vertellen dat je zere borsten kan krijgen, dat je extra veel afscheiding kan hebben, dat je alles erg sterk ruikt enz. Maar het kan ook zijn dat je helemaal niks merkt en gewoon hartstikke zwanger bent. Denk er wel om, deze verschijnselen kunnen ook allemaal voorkomen als je aan het ontpillen bent. Ik kreeg zelfs een zwanger uitziende buik. Dit kan van 2 maanden tot langer duren. Het lijkt erg op zwanger voelen. Maar de tip die ik je wil meegeven, maar je niet druk. Laat je niet opjutten met vroeg testen. Als je alle verschijnselen die mogenlijk en niet mogenlijk zijn hebt oke, maar geloof het pas als die test 2 streepjes heeft. Ik denk dat de dames die al wat langer bezig zijn er ook zo over denken. Testen is namelijk alleen maar geld verspilling als je toch ongesteld wordt na vroeg testen. En als je zwanger bent, blijf je dat toch nog wel 8 maanden, test tijd zat!
Hoi hoi, Ik herken je verhaal, ik ben in februari gestopt met de pil en vorige maand voelde ik vanalles. Ik heb het zelfs allemaal op internet nagezocht en ik kwam steeds uit dat ik wat zwangerschapskwaaltjes had. Ik heb wel een test gedaan vorige maand omdat mijn cyclus ook niet normaal liep zoals met toen ik de pil slikte. Achteraf gezien is het puur het ontpillen geweest. Dit kan zeker 2 tot 3 maanden duren. Ik hoop natuurlijk anders voor je dat je gelijk de 1e ronde raak hebt, maar hou het alsjeblieft wel in je achterhoofd dat het misschien toch het ontpillen is. Liefs