Hallo meiden, Heb eigenlijk even een vraagje... Aanstaande vrijdag kan ik testen (als ik tenminste niet ongi word voor die tijd) en ik vroeg me af of je baarmoedermond voor je NOD hard of zacht is bij wel of niet zwanger... Als 'ie zacht is, kan dat duiden op een zwangerschap, of is 'ie dan juist hard? Misschien een rare vraag en misschien is dit per persoon weer verschillend, maar ik dacht, ik vraag het toch ff... wie weet.... Alvast bedankt! Liefs Chris
Bij mij was er geen touw aan vast te knopen. Meestal pas als m'n ongie net begon stond ie open. Maar eerder kon ik er niets uit afleiden.
Hij voelde niet anders dan anders. Het enige verschil was dat mijn afscheiding vlak voor mijn NOD minder zuur rook dan voordat ik (voorheen) ongi werd.
Nou, ik heb dus helemaal ook geen last van wat zuur ruikende afscheiding, meer een wat metaalachtige lichte geur (sorry )... Dat ken ik helemaal niet... Bovendien voel ik dus dat mijn baarmoedermond echt zacht is... vroeg me af wat dat kan betekenen! In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden! Liefs Chris
Bij mij is er ook geen touw aan vast te knopen. Ik heb meerdere malen gevoeld door de hele cyclus heen en ik heb hem een paar keer open en zacht gevoeld en nu ik ongesteld ben is ie hard en dicht, en mn schede gezwollen en voelt zacht. ( heb expres even gevoeld onder de douche om te voelen hoe het voelt als ik mn menstruatie heb) Rond mn ei was hij heel zacht en open trouwens...( kon ik pas achteraf beoordelen omdat ik toen pas zeker wist wanneer mn ei was , en ik schrijf het gewoon op )
Hoi Nies! Bedankt! Wat verschillend toch zo gedurende de cyclus... open, dicht, open, dicht... pfff... Wat is het vrouwelijk lichaam toch iets aparts... Ik moet dus nog een paar dagen wachten, maar toen ik vanochtend dus eens ging voelen, was het heel zacht en redelijk vochtig... vond ik een beetje raar met het oog op mijn verwachte ongesteldheid, vandaar...Weet het ook niet eigenlijk... afwachten maar. Erg he, is nog maar de eerste ronde, maar het wachten is nu al moeilijk.... Liefs Chris
Mijn bmm is altijd zacht 1 dag voordat ik ongesteld moet worden...elke maand hetzelfde, goede graadmeter voor mij
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik was benieuwd hoe de ervaringen van jullie hiermee zijn! Probeer af en toe eens te kijken of ik mijn lichaam een beetje kan leren kennen Groetjes Chris