Ik zit vandaag op dag 27. Mijn vorige (en eerste) menstruatie kwam na 33 dagen. Voor de zwangerschap had ik altijd een cyclus van 28 dagen. Sinds 3 dagen voel ik me een beetje misselijk ´s ochtends, en ik ga moeilijk naar de wc. Verder heb ik geen symptonen. Ik wil zoooo graag testen, maar het is ongetwijfeld verstandig om nog even te wachten . Maargoed, de winkels gaan pas om 12 uur open vandaag dus ik ga eens kijken of ik me kan bedwingen of dat ik stiekem toch maar een testje doe . Wilde het gewoon even kwijt, groetjes!
Wat spannend voor je ik kan me voorstellen dat je wilt testen. Je kan een testje er tegen aangooien toch helemaal omdat je toch wel wat klachten hebt. Onthou wel dat als de test negatief is het nog niets hoeft te zeggen. Je kan dan evengoedt nog postief testen over paar dagen. Ik duim voor je!
hoi, koop een pakket waar er twee inzitten. dan test je lekker vandaag en de andere bewaar je tot je weer op 33 dagen zit. geeft wel een lekker gevoel en zit je ook niet zo in spanning. misschien is de test wel positief... feestje!!! zo niet, wat dan nog heel even. succes!
he bedankt! Ik ga dadelijk als mijn dochter wakker is lekker een wandeling naar de winkels maken . Goed idee Joylinn, zo ga ik het doen.
Ik zou ook testen en dan wel met die van Kruidvat 2 voor 5 euro: die zijn vrij gevoelig en heb je een prima kans mee om vroeg goed te testen Weet je wel wanneer je je ei gehad hebt? Want dan weet je ook of je al wel of niet 2 weken na je ei zit en dus goed kunt testen? Duimen maar
ik heb getest, negatief . Geen idee wanneer ik mn ei heb gehad, ik ga me eens verdiepen in tempen, om zo een beetje meer inzich te krijgen in mijn cyclus. Even afwachten maar op de menstruatie of op een positieve test, bedankt!
Is wel handig idd, tempen, als je geen regelmatige cyclus (nog) hebt... dan weet je iig wanneer je ongeveer positief zou moeten kunnen gaan testen. Overigens, ook dan kan het nog verwarrend zijn: ik had bij Thirza destijds echt mijn ei gespot, en vervolgens pas 4,5 week na m'n ei positief getest, (en nog heel licht ook). Maar goed, dan weet je iig meer dan nu op www.fertilityfriend.com word je een eind op weg geholpen
Ik heb 2 x gehad in de 5 maanden dat we bezig zijn dat ik van te voren heb getest en beide keren was ik zo teleurgesteld dat het negatief was dat ik nu heb besloten om pas te gaan testen als ik echt overtijd ben. Balen dat het voor jou negatief was! je zit nog maar op dag 27 dus je hebt nog 6 dagen tot dag 33...ik duim voor je!
@ Petra, dit is pas mijn tweede cyclus sinds de bevalling dus ik weet niet of het deze keer weer 33 dagen is. Dat maakt het juist zo lastig. En omdat ik wel iets van symptonen had... @ Rozemarijke, bedankt, ik ga inderdaad beginnen met temperaturen. Het zou fijn zijn om mijn eigen lijf weer een beetje te leren kennen!
Nou, we zijn 3 dagen verder en mijn handen jeuken elke keer als ik de badkamer inloop en ik zie die test liggen. Ik baal er zo van! Ik moet me gewoon nog inhouden tot zondag maar het is zooooo moeilijk. Bah, die laatste wachtweek is echt een rotweek .