Test je alleen of samen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wendy339, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.749
    1.073
    113
    Hey meiden,

Ik vroeg me iets af.
    Ik heb tot nu toe op 1 na al mn testen alleen gedaan. Dus gewoon getest wanneer ik dat nodig vond en wilde.;)
    Hoe doen jullie dat?
    (Geloof dat mn man me gestoord verklaard als hij wist hoeveel testen ik er al tegenaan heb gegooid..)
    Ben ik nu raar of doen jullie dit ook?

2. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Dat doe ik ook. Vriend wil pas bij een week overtijd testen. Nou zolang kan ik niet wachten hoor ;)
    En maar goed ook dat ik zo eigenwijs ben, want nu kon ik hem opwachten met heel heel goed nieuws en hebben de volgende ochtend voor het eerst samen een testje gedaan. Nu wachten we af tot zaterdag om samen de clearblue zwanger/niet zwanger te doen. Maar misschien doe ik donderdag nog een kruidvattestje even voor de zekerheid ;)

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    alleen! Ik vind het veel te spannend, mijn man zou gek van me worden als ik zo zenuwachtig zou doen. Bij de eerste zwangerschap ook alleen positief getest. Hij was in de kamer ernaast dus 2 seconden later wist hij het ook :D

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.749
    1.073
    113
    Gelukkig,ben niet de enige dus haha..

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    als hij thuis is dan testen we samen en anders doe ik het alleen...

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    alle (negatieve) testen hebben we "samen" gedaan... ik boven en hij beneden afwachtend....
    alleen de laatste (posi) test heb ik alleen gedaan.... ik bedacht me ineens dat ik al 4 dagen overtijd was en had geen zin om te wachten tot hij eindelijk thuis was....

toen ik een overduidelijk KV 2v5 in de handen had heb ik hem meteen gebeld met de mededeling "ga ff zitten want dit geloof je nooit na 2 jaar!!!"

7. giraf

giraf Niet meer actief

Samen!
    Bij beide zwangerschappen hebben we samen de (1e) zwangerschapstest gedaan.... hij was elke keer net zo nerveus als ik... wel zo gezellig om dan samen die uren-durende-seconden af te wachten voor het 2e streepje :D

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    De enige en eerste keer dat ik getest heb, hebben we het met z'n 2en gedaan. Of nou ja... Ik heb in m'n eentje een plas gedaan (zie het topic over schaamte tegenover je man :D), de test er in gedrukt, de rest doorgespoeld en toen was de badkamer vrij ijsbeer-terrein.

Enige keer is trouwens niet helemaal waar... ik heb uiteindelijk 5 keer getest omdat ik het niet geloofde, van vrijdag t/m dinsdag.
    De laatste twee deed ik 's ochtends alleen maar de uitslag heb ik hem wel gelijk laten zien (lees: in alle vroegte om 6 uur, groot licht aan en roepen "kijkkijkkijkkijkkijkkijk!" :p)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    soms alleen soms samen;)

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    1 e zwangerschap samen, dat was erg leuk maar werd helaas een mk dus de 2e en 3e alleen en hem super kunnen verassen :D Heeft allebei wat moet ik zeggen! :D

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    alleen ;) heb er ook honderden gedaan en mn vriend verklaard me ook voor gek als hij dat weet :D had ook geen zin steeds te wachten tot hij uit zn werk kwam....en als ik op een bepaald moment vond dat er getest moest worden, moest dat ook METEEN gebeuren :D en niet 2 uur later :D

12. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    heb alle teste gewoon gedaan met me vriend der bij de laatste keer dacht ik dat hij nega zou zijn dus zat op de wc zei tegen hem ja hij zal wel negatief zijn nou binne minuut dik positief.... schreeuwde van de wc af schaatttttttttt ik ben zwanger kijk maar kom nu kijken knijp me ffies is het echt?

13. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wij deden het samen, ofja. ik ging wel alleen naar t toilet :)
    hij zat dan beneden ofzo te wachten tot ik naar onder kwam. wel grappig. heb hem 1 keer alleen gedaan omdat ik dacht toch niet zwanger te zijn en wat denk je.... zwanger hahaha. lijkt echt lang te duren dan voor hij thuis is.

manlief verklaard me inderdaad ook voor gek hoeveel testen ik doe ;)

14. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik alleen, want anders heb ik haast een scheiding als hij weet dat ik zn halve loon op test :D

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik heb met manlief getest, die wilde dat en ik vond dat ik me daar ook wel aan moest houden...
    ik had ook wel zo'n raar gevoel..naja anders dus had het wel iets verwachten.

16. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Nou de eerste paar x hebben we het samen gedaan, maarja toch steeds negatief.. dus nu doeik het frusterende werkje maar alleen! haha En leef me dr op uit :p Zowel de ovu als zw testen.. :)

17. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik heb de 1ste keer alleen getest en toen een rompertje voor mijn vriend van zijn favo voetbalclub gekocht en hem die gegeven samen met de test. Helaas is dat een MK geworden.
    Bij deze keer heb ik voor de gein een test gedaan en was ik alleen in de badkamer en wist hij ook niet dat ik ging testen.
    Toen ik een 2de lijn zag ben ik met mijn broek op de enkels naar beneden gehold en heb alleen maar gevraagd...zie jij hem ook??
    De volgende dag hebben we samen een CB digitaal gedaan.

18. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.256
    306
    83
    voordat ik zwanger was van onze 1e, hebben we heel wat testjes samen gedaan, allemaal negatief (16 rondes, onregelmatige cyclus).
    Toen ik m'n eerste positieve test in handen had, zat manlief in het buitenland en kwam de volgende avond pas laat thuis. Was wel de mooiste verrassing van z'n leven :)
    Bij de 2e lag hij nog in bed (weekend) en ik kon niet meer blijven liggen :)
    En nu was hij weer niet thuis, dus weer alleen gedaan :)
    Vind het wel leuk om hem steeds te verrassen :)

19. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn man werkte toen nog vanaf half 7 's morgens, dus ik testte toen alleen, gewoon gaan werken, Woezel-kroel gekocht en die 's middags bij thuiskomst aan hem gegeven bij wijze van 'vertellen' :D Denk ik nog steeds met erg veel plezier aan terug....

20. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik test altijd alleen, test namelijk al ruim voor mn nod haha. En ik ben bang dat hij me voor gek zou verklaren als hij eens wist hoeveel testen er doorheen gaan...

En vandaag dan eindelijk die positieve test en nu moet ik uren wachten tot hij thuis is, pas tegen 9u vanavond zal hij thuis zijn. Ik weet echt niet hoe ik dat ga volhouden..

Deel Deze Pagina