goedemorgen, ik heb jullie hulp nodig. sinds vorige cyclus ga ik naar de gyn, omdat na het stoppen met de prikpil 1 jaar geleden ik maar 4 cyclussen heb gehad. op 5 maart ben ik naar de gyn geweest,en toen was mijn ei 16 mm. die avond hebben we geklust. op donderdag was ik opnieuw bij de gyn, en toen was het eiblaasje alweer leeg. (dus gesprongen) die avond weer geklust. ( vanaf de week daarvoor steeds om de dag geklust) vorige week had ik ineens verhoging, en kon ik slecht slapen. sinds vandaag is mijn temp weer normaal. maar vorige week heb ik mij zo beroerd gevoeld. onwijs misselijk sinds donderdag, geen smaak in mijn mond, en licht bruinverlies met ongi krampen. ohja en af en toe gevoelige borsten. het bruinverlies is steeds 1x per dag. weet niet zo goed of ik deze klachten heb vanwege een virusje, of omdat het misschien wel raak is... ik denk dat morgen, of woensdag mijn NOD is. heeft het zin om nu al te testen, of zal ik het afwachten.... pfff ik word hier zo onzeker van.. durf niet te hopen!!
Morgenvroeg met ochtendurine een test doen... ca. 14 dagen na je eisprong moet je toch iets kunnen zien. Al is het alleen al om jezelf een beetje gemoedsrust te geven. Het ergste wat kan gebeuren is een negatieve test.