Nee meiden ik hou het niet meer vol ik ga nu een test halen van clearblue bij de trekpleister ik wil niet de eigen merk van de trekpeister omdat ik daar twee keer negatef uitslag van heb gekregen van maanden terug dus slechte ervaring mischien met de clearblue beginners geluk maar kan ik die test dan gewoon nu uitvoeren wil niet tot morgen wachten en hoeveel kosten die testen ?
Die van CB kun je in principe elk moment van de dag doen...wel zorgen dat je niet teveel gedronken hebt van te voren. Volgens mij kosten ze ongeveer 15 euro voor 2 testen! Succes met testen!
Staat denk ik in de gebruiksaanwijzing. Het is niet zo net als bij ovulatietesten dan je 4 uur niet mag plassen. Als je maar niet super veel gedronken hebt dat je urine bleek is zegmaar. Je mag ieder tijdstip testen. Zal met trekpleister testen ook wel zo zijn. Suc6!
# of 4 glazen water vanaf de hele ochtend is niet veel toch? Maar die digitale zwangerschapstesten van clearblue krijg je dan een kruisje of een zwanger tekst welke zwangerschapstest geeft gewoon echt zwanger of niet zwanger test aan?
Ohhh meid, spannend hoor! Ik hoop echt op een goed nieuwtje.. laat je het ons hier even weten? liefs kiss
mijn hart gaat bijna stoppen zow erg is het nou ik ga nu de deur uit om een test te halen ik laat het jullie gelijk weten wanneer ik het uitslag heb
nou ik weet niet waar ze woont maar ze zou toch al wel terug moeten zijn van de winkel? Succes meis! Liefs
Je hebt hierover al een topic geopend. Graag daar in verder gaan. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=48198 Kwebbel