Naar school of niet?

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Willemijntje19, Dec 4, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

Apr 26, 2016
    2,394
    1,205
    113
    Female
    Oma heeft zich gisteren laten testen ivm verkoudheid, nog geen uitslag. Woensdag is ze bij mij en de kinderen geweest.

mogen de kinderen nu wel naar school? En mag ik naar mijn afspraak met de begeleidsters van mijn jongste dochter?

Ik kom er niet uit.

2. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,771
    18,916
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Zolang er geen uitslag is, hoef je in principe niet in quarantaine. Misschien kun je met de begeleidsters afspreken om jullie afspraak online te doen? ALS er een besmetting is, is de kans dat jij het verspreidt groter dan je dochters.
    De kinderen zou ik - zeker op een dag als vandaag - naar school laten gaan. Hartstikke sneu om ze thuis te houden voor iets wat ruim 80% kans gewoon een verkoudheid is. En als het wel corona is bij oma, weet je niet eens of de kinderen besmet zijn. Zolang zij zelf geen klachten hebben, zou ik me geen zorgen maken over verspreiding.

3. tuc

tuc Niet meer actief

De kinderen kunnen gewoon gaan. Voor jouw afspraak zou ik even overleggen.

Willemijntje19 likes this.
  4. Willemijntje19

Apr 26, 2016
    2,394
    1,205
    113
    Female
    Dank je wel voor je reactie. Mijn kinderen keken ook enorm uit naar vandaag, Sint feest op school. Denk dat we het zo doen idd. We wonen in een gebied met redelijk weinig besmettingen dus het zal ook vast meevallen.

5. Willemijntje19

Apr 26, 2016
    2,394
    1,205
    113
    Female
    Bedankt voor de reacties!! Het “probleem” is gelukkig al opgelost, werd zojuist gebeld door schoonmoeder gebeld dat het negatief was! Fijn!

smax, Athina, Oilell and 2 others like this.
  6. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,771
    18,916
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Fijn!

Willemijntje19 likes this.

Share This Page