wanneer mag ik testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Wondertje4, Oct 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Hi dames!

Wij zitten nu in ronde vijf.

De eerste 3 rondes was mijn cyclus 33/34 dagen. De vierde ronde 37 dagen en deze ronde moet nog blijken.

Ik heb 2 apps: MyDays welk aangeeft dat ik op dag 15 mijn ei zou moeten hebben. En FF, deze geeft aan dat ik tussen dag 17 en dag 22 mijn ei moet hebben.

Nu hebben wij geknuffeld op dag: 13-19-22-23-25-27.

Sinds maandag (dag 24) weet ik zeker dat mijn baarmoedermond gesloten en hard is.

Echter heb ik sinds gisteren vlagen van misselijkheid, ben ik voor mijn doen aardig moe (gewoon geen fut en wat sjago). En had ik dinsdag (dag 25) en woensdag (dag 26) een vreemd kriebel/krampje in mijn onderbuik.

Ik vraag mij af wanneer ik nu kan testen, wanneer de eventuele eisprong geweest kan zijn en de eventuele innesteling.

Ik heb deze maand bewust niet getemperatuurd omdat ik dan heel erg ermee bezig ben en iedere dag testje doe. Zeker afgelopen maand omdat de cyclus daar langer duurde en mijn temp pas op dag 4 van mijn ongi ging zakken.

2. Wondertje4

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hoi Wondertje,

Je zit nu dus op dag 28? Ik zou wachten tot de dag van de langste cyclus voorbij is, dus dag 37. Duurt nog wel ;)

4. Wondertje4

pffff zolang nog? :$;)

5. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Als je niet kan wachten zou ik gewoonde goedkope test van kruidvat kopen Zitten 2 in gebruik je nu 1 en is deze negatief dan gebruik je de andere op dag 36/37

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Kan ook natuurlijk. :)
    Maar vorige cyclus was je eisprong waarschijnlijk pas op rond dag 23-25 (uitgaande van een LF van 12 a 14 dagen) Stel dat ie nu op dag 23 gesprongen is. Nou +12 = dag 35. Maar goed je kan altijd testen natuurlijk :D.

7. Wondertje4

Moet mij ook echt beheersen deze niet te gaan halen want ik zie altijd ooooooooveral streepjes hahaha:)

8. Wondertje4

vorige maand had ik enkel op dag 17 en dag 24 geknuffeld. Wellicht dat mij ei dan net de 22ste of 23ste was hahaha.

Share This Page