Ah nee... wat jammer! Maar: misschien is het nog te vroeg voor het HCG om zich te laten zien? Sommige vrouwen testen pas positief in de tweede week na nod. Geen bloed geeft moed en dat soort dingen! Knuffel.
Dankje voor je lieve reactie, maar de hoop is nu ver te zoeken, komt denk ik ook omdat we al zo lang bezig zijn..zit alweer te janken hier, waarom doe ik dit mezelf ook weer aan met die stomme testen..bah...
Nou wat triest... Ik snap wel dat je je zo voelt hoor! Het duurt ook wel erg lang als je zo graag zwanger wilt zijn. Het kan mij ook niet snel genoeg gebeuren... Toch, ook al heb je zelf de moed al opgegeven en weet je het zelf het beste (jouw lichaam, jouw intuïtie!) ga ik nog even door met voor je duimen. Dat kan geen kwaad, toch? Sterkte meid, zorg goed voor jezelf!
Dag allemaal! Zit een beetje in hetzelfde schuitje denk ik. Ben vandaag 2 dagen over tijd maar durf eigenlijk niet te testen. Ben voor t eerst echt overtijd, de andere keren was ik netjes 14 dagen na eisprong ongesteld maar deze maand voor het eerst geen ovutesten meer gebruikt. En nu in spanning... testen of niet? Heb nog niets in huis, de winkels gaan om half 2 open. Voor hetzelfde geld was mijn eisprong wat later en word ik morgen toch nog ongesteld... Het lijkt erop dat ik wel wat kwaaltjes heb maar miss beeld ik het me in. Heb steekjes bij schaambot, en links en rechts van baarmoeder en verder pijnlijke borsten (maar dat heb ik ook als ik bijna ongesteld moet worden) en heb net warme chocolademelk gedronken en meteen erna misselijk... Wat denken jullie? al testen of nog even afwachten? Nog een oppepper voor anderen: vriendin van me was overtijd (2 dagen) en had negatieve testen, 2 negatieve testen. Ze had de hoop al opgegeven. Drie dagen later weer getest met dezelfde testen en toen waren ze allebei positief! Dus er is nog hoop!
Ik heb net de ha gebeld want ik trok het even niet meer..heb met de assistente afgesproken dat als mn ongi er vrijdag nog niet is ik naar haar toe ga met een tes, we gaan hem dan samen doen en ongeacht de uitslag word er dan een afspraak met de ha gemaakt..nog maar even afwachten dus..
Goede zet! Ik hoop dat de test positief is vrijdag. En wat goed dat de ha zich er nu ook mee gaat bemoeien. Straks is er iets heel simpels aan de hand waardoor het niet lukt, en lig je binnen een maand misselijk en moe en intens gelukkig op de bank
Heb al een hele rit onderzoeken erop zitten in het ziekenhuis, er is niks gevonden maar mn menstruatie is altijd zo rommelig...pff die onzekerheid is echt niet leuk meer!!!
pfff..zag dit gedichtje en werd er gewoon stil van, het verwoord precies wat ik voel..Verlangen naar jou,., Wachten op mijn grootste verlangen duurt erg lang! En na iedere teleurstelling word ik steeds een beetje meer bang! Om te krijgen wat ik wil heb ik veel tegenslagen moeten doorstaan Als ik maar zeker wist dat je ooit zou komen dan kan ik het wel aan Ik ben zo bang dat het nooit meer zou lukken Die onzekerheid zaagt mijn hele hart in stukken Toch probeer ik de moed niet op te geven En blijf ik vechten voor dat ene nieuw leven
Nou, hier nog steeds geen ongi te bekennen..ook geen kwaaltjes die ik normaal een week ervoor al heb..nog 2 dagen en dan ga ik weer testen.. Zijn er meer dames die op hun nod nog een negatieve test hadden en later wel zwanger bleken???
hoi dames, mijn menstruatie is ook onregelmatig, ik heb zaterdag getest van de kruidvat 2 voor 5(die bevallen mijn super goed), deze was helaas negatief, ook maandag getest en nu kwam er na de 5 minuten een heeeeeel licht streepje en nog steeds niet ongesteld??! bij me vorige zwangerschappen heb ik getest toen ik 2 weken overtijd was en gelijk een dikke streep dus wie weet het is maar weer afwachten!! ik hoop iedere keer maar als ik naar het toilet ga dat ik geen bloed zie! als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik vrijdag weer testen(testdranggg)
Vanmorgen weer negatief getest..had gisteravond vervelende pijn aan de linkerkant dat naar mn lies trok..ook beginnen mn borsten weer pijn te doen, denk dus dat mn ongi er weer aankomt..dan maar weer op naar de volgende ronde(27)
Jammer joh. echt balen voor je. Heb net alle berichten even terug gelezen en had echt nog hoop voor je en dan lees ik dat je weer en negatieve test heb. ondanks alles positief blijven meis ook al is het misschien moeilijk.