Dames, Ik heb een zwangerschapsbanner gemaakt maar ik weet alleen niet hoe lang ik zwanger ben. Ff zegt dat de vermoedelijke bevallingsdatum 13 december is, dit is gebaseerd op mijn eisprong. Maar als ik Op een andere site bereken met uitgangspunt de eerste dag van mijn laatste menstruatie dan is het 20 december. Mijn zwangerschapstest gaf vorige week al +3 aan.... Ik heb een gemiddelde cyclus van 31 dagen en had een vroege eisprong, dag 11. Wat moet ik nu aanhouden? Heb nu 13 dec van FF aangehouden.....
13 dec, je had een cyclus van 24 dagen. Vul dat in bij de calculator van deze site en dan komt er ook uit 13 dec. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
het is toch nooit exact te berekenen hoor, gewoon om en nabij Ik ben 24 december uitgerekend, maar een andere site die ook meer vragen stelde over vroegere miskramen etc voorspelt 16 december.
Nee, 24. Je had al veel eerder kunnen testen. 14 dpo. Je had nu geen cyclus van 31 dagen. Als je een cyclus had van 31 dagen dan was je eisprong niet op dag 11 maar veel later. Je bent 5 weken zwanger.
Ja dat is waar, kan natuurlijk 14 dagen na ei al testen. Wanneer geeft de VK haar berekening? De 1e keer?
Hoi Norge, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij lopen ongeveer gelijk. Ik ben vandaag 6 weken zwanger en als het goed is ben ik 10 december uitgerekend. Ik zou ff wachten tot dat je de termijn echo heb gehad dan weet je het zeker. Geniet van de zwangerschap.
Ligt eraan of je gelijk een echo krijgt, anders berekend ze het door de eerste dag van je laatste menstruatie. Dan komt zij waarschijnlijk uit op die 20 dec. Als je een eisprong gehad zou hebben op dag 14.
Ja krijg gelijk een echo. Mijn testen waren ook ontzettend donker en digitale gaf al +3 aan. Dank je wel.