testen of wachten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marher, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marher

marher Lid

12 nov 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik zal proberen makkelijk leesbaar mijn gedachte op papier proberen te zetten. Afgelopen dinsdag zou, afgaand op mijn 1e menstruatie van 23 dagen, mijn NOD dag zijn. Dat werd het ook.. Inmiddels nog steeds niet ongesteld maar....
    wel al vanaf vorige week gevoelige/pijnlijke tepels, wel al vanaf zondag gevoel alsof ik ongesteld moet worden (maar alleen 's avonds..) en gister toen ik heel veel druk zette op de wc, heel lichtroze drupje vocht.. slijm was het niet. Later op de avond niets. Vanochtend weer een heel licht roze drupje.

Ik weet dat het een tijd kan duren voor je cyclus echt klopt en dat afgaan op je 1e cyclus nergens over gaat maar toch..
    Wanneer zal ik testen of toch afwachten... maar tot wanneer afwachten dan?

Ik ben errug benieuwd wat jullie ervan zeggen ;)

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Een cyclus van 23 dgn is wel kort (denk ik??), maar je kan altijd een testje proberen toch? Gewoon een goedkope, weet je meteen waar je aan toe bent!

Good luck.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    +1.
    En dat drupje roze kan dus ook zijn geweest omdat je zoveel druk hebt gezet.
    Het kan natuurlijk zo zijn dat je cyclus deze keer langer is, maar hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

Succes

4. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vorige cyclus was ook 23 dagen..
    3 testjes verder, allen negatief, werdt ik op dag 38 toch ongi..

Zegt natuurlijk niks over jou, maar alles kan dus :)
    Testen kan natuurlijk altijd!

Succes!

5. Jufster

Jufster Nieuw lid

31 jan 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, Ik heb mij aangemeld op deze site omdat ik zwanger probeer te raken. Ik ben sinds november gestopt met de pil. Daarvoor duurde mijn cylcus 28 dagen. Na het stoppen had ik een cylcus van 21 dagen, daarna 26 dagen en nu zit ik al op 30ste dag van de cyclus en ik ben nog steeds niet ongesteld.
    Heb op de 29ste dag van deze cyclus een test gedaan (savonds laat) die was negatief.
    Nu las ik ook over dat aanstaande moeders vaak last hebben van ongi gevoel terwijl ze niet ongesteld worden. Dit heb ik ook sinds gister en net toen ik wakker werd was ik ervan overtuigd dat ik vannacht had gebloed. Toen ben ik direct naar de wc gegaan maar dit bleek niet het geval.. :(

Wat zal ik doen??? Herkennen jullie dit misschien? En na hoeveel dagen zal ik nu een test doen?
    Ben bang dat ik toch ineens ongesteld wordt....:(
    Alvast bedankt voor de reacties! Groetjes Ster

6. Jufster

Jufster Nieuw lid

31 jan 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het niet weten wanneer mijn eisprong was. haha...

7. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik ben nu al ander half jaar gestopt met de pil en het duurde meer dan ee jaar voordat die helemaal uit mn lijf was! Nu heb ik de laatste 3a4 maanden last van mijn borsten een week voordat ik ongesteld moet worden! Deze maand dus helemaal niet, moest afgelopen maandag ongesteld worden maar nog nergens last van..af en toe wat krampen. Heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief.
    Best frustie dat ik helemaal geen symptonen heb om ongesteld te worden en ook niet om zwanger te zijn!!
    Afwachten dan maar!!

Deel Deze Pagina