Kan ik nu al weten of ik zwanger ben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eva10, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Hoi meiden,

Mijn vriend en ik hebben zaterdag 4 mei onze eerste iui behandeling gehad. Vorige week woensdag kreeg ik plots steekjes links onder bij mijn navel, duurde denk ik een half uurtje. Sinds gisteren heb ik een pijnlijke linker borst en sinds vannacht voor het eerst in mijn leven last van brandend maagzuur. Is dit niet veels te vroeg om deze klachten te hebkben? Mag zaterdag pas testen..

2. XLizzy

XLizzy Actief lid

15 feb 2013
    127
    0
    0
    Ik kan je niet helpen maar een vriendin van mij zit in dezelfde situatie.
    Zij heeft na het inbrengen kramp.. dat duurt een week. Door de die spuit met hormonen heeft ze ook behoorlijk gevoelige borsten. Volgens mij mag je dan toch 16dng er na testen? Spuit jij 5000?

Kortom mijn vriendin krijg gewoon alle kwalen en vorige ronde werd ze ongi.
    Nu tegelijk met jou toevallig.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

je klachtjes kunnen van zwangerschap zijn,maar ook van de hormonen. Ik neem aan dat je ook pregnyl heeft moeten spuiten?
    Brandend maagzuur is overigens een zwangerschapsklacht en geen klacht van pregnyl. Spannend hoor....wij hebben ook IUI gedaan,maar we zijn gestopt. We hebben de hoop opgegeven.
    Ik duim dat je zwanger mag zijn!

4. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Wij hebben geen pregnyl hoeven spuiten gelukkig.. De avond dat ik moest spuiten had ik een pos ovulatietest, dus daar was ik wel blij om:-D bij ons ligt het aan mijn vriend en ben ik gelukkig helemaal ok..:)

Deel Deze Pagina