Gisterochtend kon ik me niet inhouden voor nod om te testen! Ik had een lichte posi test in mijn handen! Dit was de 2v5 van kruidvat. Gistermiddag heel lang niet naar wc geweest en toch nog een keer getest. (Predictor early) deze was weer negatief!!! Ik ben wel al een tijd straal misselijk, gevoelige borsten, veel plassen... Wat moet ik er nou mee??? Ik snap niks meer van mijn lichaam! Heb nu geen testen meer in huis, zal dus echt moeten wachten.... Zucht!!! Moest het even van me af schrijven, maar zijn er meiden die hier ervaring mee hebben?
Hoi Heb je een foto van de kv test? Predictor early is rommel kun je echt niet op vertrouwen! Geeft aan zwanger als.je het niet bent wit als het het mss wel ben. Iemand hier op het forum had zwanger kraanwater en een zwangere man met die testen. Ik zou morgen nog een kruitvat 2v5 bijhalen.
Ik krijg het niet goed op de foto... Zal het zo nog eens proberen. En morgen idd nogmaals naar kruidvat! Wist niet dat de predictor zo'n rommel was!
Als ik bij jouw testen kijk, van nod test, Dan lijkt het op (tussen) nummer 1 en 3. Bah, waarom is de kruidvat niet open vandaag! Haha
Ik heb vandaag weer getest, spierwit! Dacht ik... Er kwam een hele grote gelige vlek op. Heb hier op het forum wel eens ervan een foto gezien.... binnen 1,5 minuut dus lijkt me geen ingedroogde vlek. Ik snap het niet meer! Ik denk dat ik nu Maar gewoon wacht op ongi, of echt over tijd!!!
Nog even een vraagje er achter aan, ik lag in bed toen ik ineens wat slijm voelde lopen. (sorry voor de details!) net keek ik en behoorlijk wat slijm, wittig van kleur en rekbaar. Daarbij zat een klein druppel roze. Heb nu wel wat ingedaan, maar ik voel totaal geen ongikrampen oid. Wel weer een test gedaan en die was negatief. Zit nog voor nod. Weet iemand wat dan kan betekenen? Ik weet dat het Mss raar klinkt, ik ben al een keer zwanger geweest, maar omdat het onverwachts was, heb ik dus het "begin" gemist.
Ja dan was je alleen het geel eruit meer niet. Een drupje bloef voor nod zegt niets hoor meid. Mss was je iets te vroeg met testen vandaag of morgen nog eens proberen. Geen bloed geeft moed!
Vanmorgen wakker geworden met een misselijkheid, roze/bruine afscheiding en een temp wat gestegen is (37,4 ipv 36,6) maar al een paar dagen niet getempt. Ongi breekt niet door, normaal voel ik vele krampen en nu dus niet. Ik kijk het nog even aan! Ik test iig voorlopig niet....
Nu is de afscheiding ook weer weg.... Bah, gek lichaam heb ik toch! Heb nog wel het gevoel dat er iets 'loopt' en af en toe steken. Heerlijk zo'n onduidelijk lichaam!