Nee dat heb ik ook niet geen goed gevoel Ik verga van de pijn Mijn hele buik is opgezet Ziet er ook niet goed uit Kan me alleen niet voorstellen dat het nog pregnyl is Ik zit nu op 13 of 14 dagen na pregnyl. Normaal was het altijd met 12 dagen al uit mijn bloed. Vorige ziekenhuis deed wel altijd bloed onderzoek. Hier doen ze het niet. Dat is wel jammer
ilja wat vervelend van die pijn. Heb je dat altijd bij de menstruatie? Klinkt niet fijn. Ik vind ze ook lichter. Ik hoop dat ze toch gaan oplopen voor je
vorige keer had je ook nog streepjes op dag 13 en toen zei je ook dat het niet van de pregnyl kon zijn omdat het de vorige keer al met dag 8 uit je bloed was. ik denk echt dat het bij jou (net als mij mij) gewoon wat langer in ons lichaam blijft. Op zich is dat helemaal geen ramp want als de testen na dag 10 gaan oplopen weet je ook dat van vers hcg is en niet meer alleen van pregnyl Tja en als je het echt niet wilt geloven dan moet je jezelf maar elke keer zwanger noemen op dag 12 na pregnyl met een lichte streep zoals deze en vorige ronde en als je dan ongi wordt zal het vast elke keer een vroege miskraam zijn. Ik hou me dan zelf liever voor dat pregnyl gewoon wat langer dan gemiddeld in mijn lichaam blijft.
Balen Ik had zo op een knaller gehoopt voor je! Deze streepjes zijn zo licht dat dit volgens mij de veelvoorkomende streepjes van kruidvat 2v5 zijn (bekijk maar eens andere recente topics hier op het forum van kv2v5 testjes, allemaal die lichte streepjes).
Ik ben nog steeds niet ongesteld. De testen lopen weer op. Ik heb helaas nog tot morgenochtend utrogestan. Daarna stopt het dat is wel moeilijk. Ik zit nu op 30 of 31 dagen zo'n lange cyclus heb ik nog nooit gehad. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben ga ik naar de huisarts. Ik hou jullie op de hoogte. 9 mei pregnyl gehad 10 mei IUI gehad. Kan ik dan toch nog zwanger zijn?
Je moet niet uitgaan van je normale cyclusduur. Je ei was op 10-11 mei. Dat betekent dat je nu op 13-14 dpo zit. Welke test is van wanneer??
Onderste is van gister moet zeggen toen had ik veel gedronken. Wel een mooi rose streepje. De bovenste is van vanochtend ochtendurine.
Ik krijg geen bloedtest helaas. Ik moet thuis testen ben ik zwanger krijg ik een echo met zoveel weken. Vaak een vervroegde echo aangezien ik 2 keer een miskraam heb gehad. En bij de vorige zwangerschap gevloeid heb tot de 15 weken. Maar ik ga als ik dinsdag niet veel wijzer ben naar de huisarts die wil vaak wel bloed prikken op HCG.
Klopt helemaal. Daar komt ook nog eens bij dat Pregnyl je luteale fase verlengt. TS, ik duim voor je dat je zwanger bent! Je gaat morgen nogmaals testen? Spannend!
13 a 14 dpo test je vanaf daar dan pas positief? En wanneer is de innesteling dan geweest? Ik snap er helemaal niks meer van. Maar ik hou jullie op de hoogte.
Sommige testen op 10 of 11 dpo al positief. Maar nog licht. 12/13 dpo is wel een stuk betrouwbaarder. 14 dpo is de NOD. Dat je niet ongesteld bent is niet raar want je gebruikt utrogestan. Ik vind dat je erg slechte begeleiding krijgt want veel basisdingen die mijn gyn mij heeft uitgelegd weet jij nog niet, misschien op zoek naar een gyn die je beter begeleid? Ik vind het streepje wel oplopen dus dat is positief. Ik zou voor een volgende ronde (mocht het nu niet raak zijn) wel echt pas beginnen met testen 12 dagen na je laatste pregnyl 5000 injectie. Dat is zoveel betrouwbaarder en zorgt voor een stuk minder spanningen! Het lijkt me op deze manier geen leuke start van de zwangerschap met al die onzekerheid.
Als ik kijk naar je test (die duidelijk oploopt!) en bedenk dat je inmiddels al 15 dagen na Pregnyl 5000IU zit, dan kan het toch bijna niet anders dan dat je zwanger bent! Ben erg benieuwd naar je test van morgen, spannend hoor! Zelf had ik op woensdag 27 nov '13 ook 5000 Pregnyl gespoten en op vrijdag 29 nov de IUI. Vanaf die dag elke dag met goedkope testjes gekeken hoe snel de Pregnyl uit mijn lijf zou zijn. Vrijdag 6 december nog een heel licht streepje, zaterdag 7 december een omo witte test en op zondag 8 december weer een heel licht streepje. Ik wist toen gelijk dat ik zwanger was (ook vanwege temp dip op 5dpo). Heb nooit gedacht dat het zou kunnen komen door wisseling van concentratie Prenyl (bestaat dat überhaupt???). Mijn eerste licht positieve test van die zwangerschap dus op 9dpo en daarna liep de test elke dag wat meer op. Inmiddels een prachtige dochter van 9 maanden Ik heb goede hoop voor je hoor!!!
Nog steeds niet ongesteld. Ik heb nog getest met de action testen die had ik in huis. Maar die zijn spierwit. Dus ik ga er vanuit dat er niks is. Maar dat mijn menstruatie weg blijft is niks voor mij. De utrogestan is ook al gestopt nu 2de dag zonder utrogestan. Bij 300mg utrogestan per dag kwam de menstruatie er dwars door heen. En nu bij 100mg utrogestan per dag blijft het weg. Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de huisarts. We zouden de test afwachten en aangezien deze niet meer positief is of vaag positief wachten we maar af. Helaas zijn de andere testen op. Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad ook niet tijden de behandelingen. Ik hou jullie op de hoogte. Lief dat jullie zo meeleven.
Je eisprong of ovulatie is de start, want zonder eitje kun je niet zwanger worden. Als na de eisprong er een bevruchting optreedt, dan reist het bevruchte eitje door naar de baarmoeder om in te nestelen. Het innestelen gebeurt van 6-10dpo. Dames die heel snel hCG aanmaken kunnen dus al rond 9/10dpo testen, maar de meesten zien hun eerste streepjes rond 11/12dpo. De testfabrikanten gaan uit van 14dpo als de gemiddelde NOD van de gemiddelde vrouw. Dus een 'early' test die bwvs 4 dagen eerder kan, die kan vanaf 10dpo. Dit is allemaal zonder rekening te houden met pregnyl. Pregnyl is namelijk hCG en zorgt voor vals-positieve testen. Als je pregnyl gespoten hebt, dan moet je daar dus rekening mee houden. Pregnyl 5000 is na 10/12 dagen uit je systeem, bijv.
Even een aanvulling, utrogestan kan je lf (flink) verlengen. Gemiddeld komt je ongi 3-4 dagen na het stoppen met de utro. Aangezien je action test negatief was ben ik bang dat het toch niet is gelukt deze maand. Je zou nog een kruidvat kunnen doen omdat je daar deze ronde al eerder mee getest had. Zo kan je kijken of de test is opgelopen. Is deze ook nega dan moet je echt van een mislukte iui uitgaan helaas. Je zit namelijk al op 15-16 dpo.
Nog niet ongesteld. De internist zegt doe over 5 dagen nog wel een test kan alle kanten nog op. En wij hebben echt zoiets van laat de menstruatie maar komen dan kan je verder. Dat klinkt heel dubbel, want je wil het liefst dat het raak is. Maar het baart me ook wel zorgen. Altijd stipt ongesteld en nu dit. Ja en het kan dat utrogestan het tegenhoudt. Maar dat heeft het nog nooit gedaan bij mij. Meer dan afwachten kan ik nu niet.