Utrogestan en ongesteld?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rooz88, 23 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Hallo dames,

Nouja mijn vraag is dus of je ongesteld kunt worden terwijl je 3x 2 bolletjes utrogestan per dag neemt. Ik neem ze nu 2 weken, en sinds vanmiddag heb ik licht bruin verlies. Kan dit mijn komende ongi zijn, of is er nog een kansje dat ik toch zwanger ben? Ik wilde morgen testen maar ben nu bang dat het weer een witte test word :(

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Helaas kan je gewoon door de utrogestan ongesteld worden. Ook wordt gezegd dat utro je ongesteldheid soms wat uitstelt.
    Helaas ben ik ook drie keer door de utrogestan ongesteld geworden.
    Hoop dat het bruinverlies niets te betekenen heeft voor je!
    Succes morgen met testen!

3. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Dankje Daan :) ik hoop ook dat het niks is, ik hou me eraan vast dat het (nog) niet helder rood is. Maarja het kán dus wel.. Damn dat wachten en die onzekerheid elke maand..

4. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Voor jou is het deze week ook spannend aan je banner te zien?

5. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    die onzekerheid is idd killing.
    Maar zolang het nog geen rood wordt, is het nog goed hoor!!
    Succes met deze stressdagen!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Helaas kan het zijn dat je menstruatie door de Utrogestan probeert heen te komen, maar dat dat niet helemaal lukt. Hier tijdens het gebruik rond de NOD bruinverlies wat niet doorzette. Ik werd pas echt ongesteld toen ik met de bolletjes was gestopt. Dus geen rood bloedverlies wil helaas niet zeggen dat het goed zit. Maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou niks te betekenen heeft, die mogelijkheid is er ook nog! Succes!

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hallo Rooz, ik werd (helaas) gewoon ongesteld, ondanks gebruik van utrogestan. Maar hopelijk gaat het bij jou anders!

Groetjes van stiertje

8. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Hai dames, bedankt voor de support, maar ik ben weer echt niet zwanger. Vanmorgen voor de zekerheid maar getest, maar zoals ik al verwachtte was die omo-wit.. Vandaag geen bolletjes meer gehad, en het wordt inderdaad al wat roder,. Normaal zou ik zeggen op naar de volgende ronde, maar wij zeten de mmm even op pauze.. We gaan over 2 maanden trouwen en we zitten midden in de koop van ons eerste huis, dus het is rennen en stressen de komende tij. zodra we wat gesetteld zijn in ons nieuwe huis gaan we weer door, waarschijnlijk wordt dat na de zomer.

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wat jammer...:( Hopelijk na de zomer meer geluk.
    Alvast heel veel plezier met jullie bruiloft & jullie nieuwe huis!

10. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Dankjewel :) Dat hopen wij ook, als de rust weer terug is ;)

11. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Wat jammer zeg. Wel verstandig om nu even rust te nemen.
    Een hele fijne bruiloft straks!

Deel Deze Pagina