Testen op 14 april!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jollie78, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

goodmorning!!!

ik heb voor het laatst 3 dagen geleden getest en die was negatief, had het toen helemaal gehad. Nou vandaag precies een weekje overtijd, zal ik maar nog een testje wagen of toch nog wachten?

symptonen: snel duizelig..maar dat kan ook komen omdat ik soms niet optijd eet. het is gewoon zo raar allemaal, nu word ik er duizelig van maar dat was eerst niet zo.
    verder buikkrampjes/steekjes: maar dat hoeft ook niks te zeggen.

ik wil niet meer voor een teleurstelling komen te staan vandaar dat ik niet wil testen en dat ik voor de "symptonen" een reden probeer te zoeken. zuuchhttt

2. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey bosbosje,
    ik begrijp je volledig...ikzelf ben 36, maar dit is niet mijn eerste ronde, maar eerder de 60ste ronde (nml 5jaar).

Eind november had ik ook 2xposi getest, naar HA gegaan voor bloedtest, en die was dan ook posi, 2dagen na mijn bloedresultaat te hebben gekregen ben ik dan bloed beginnen verliezen en is dan uitgezet tot hevige krampen en nadien heb ik dan ook het vruchtje horen vallen in de wc.
    Heb dus een vmk gehad dus..was van zeer happy, naar enrom verdrietig en teleurgesteld...
    zit ook effectief met het idee dat mijn klokje tikt en dat het dan op een dag niet meer zal tikken dat het dan telaat is om dan nog aan kids te beginnen.

Ik wens je heel veel sterkte toe, en natuurlijk zo snel mogelijk een dik positieve test waar er niets misloopt.

3. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamanu en Corine: laat ons niet langer in spanning! Jullie kunnen vandaag testen, hebben jullie dat gedaan??

En LennyLen, heb je er toch nog een test aan durven wagen? Weet je precies wanneer je eisprong was of zou het een late eisprong kunnen zijn geweest? Als je je ei zeker weet zou ik toch nog eens testen denk ik, je bent al flink over tijd.

Ben zo benieuwd!!! Ik heb hele topic nog een keer doorgekeken heb ff niet duidelijk wie er nu nog meer konden testen vandaag?

Roske en Jollie, wat fijn dat jullie over je ervaring hebben geschreven van het heel even zwanger zijn geweest en los hebben gelaten. Doet me goed om te lezen. Ik heb het er niet heel moelijk mee, had het wel moeilijk gevonden als het bijv. met 6 weken had gebeurd. Denk wel zoals vanochtend eventjes verdrietig eraan dat ik gewoon nu nog zwanger had geweest anders.

Roske, gaan jullie voor een eerste kindje? Je hebt al heel veel geduld moeten opbrengen zeg. Alle respect dat je dat kunt! Laten jullie de natuur volledig zijn gang gaan of hebben jullie hulp uit medische hoek?

Hoeveel weken ver was je toen je even zwanger was en ongi werd? Ik heb zitten turen in de wc naar een vruchtje maar geen idee hoe het eruit ziet en of je het kan als het met 4 wk 2 dg heeft losgelaten. Wel heel glanzend slijm ertussen de eerste dag en klontjes. Deed gisteren op een moment even heel zeer en gevoel van binnen alsof er een grote pleister werd losgetrokken. Vandaag is het een stuk rustiger geworden.

Ik ben in het weekend niet veel op de computer maar kom vast weer even spieken of er weer meer positieve testen zijn!

Fijn weekend!

4. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hey Dames,

Ik ga morgenvroeg testen als ik dan nog steeds niet ongi ben geworden. Nu de hele dag niet zo lekker en veel moeten plassen, maar ja misschien houdt mijn lichaam me voor de gek!
    Verder de hele tijd steekjes net alsof ik ongi ga worden. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat volgens mij niet, dus weet het ook niet.

Ik laat morgen wel iets weten. Ben zelf ook erg nieuwschierig;)

5. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    helaas hier geen tweede streepje en ook geen bloed.
    Dus afwachten maar heb de hoop al een beetje opgegeven voor deze maand. Dat wordt dus een 2011 kindje.

6. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Helaas vandaag en gister geen tweede streepje, maar ook geen bloed!! Maar wel erge krampen/steken in me buik en een opgeblazen gevoel. En na het eten lichtjes misselijk. Kan natuurlijk ook zijn dat me cyclus deze rond langer is, zit ook nog maar in ronde 2!!! Het kan van alles zijn, maar helaas ik kan alleen maar afwachten.
    Zijn er mensen die ervaring hebben met paar dagen na NOD nog positief testen??
    Hier blijft het dus nog spannend!!

Succes mamanu hou ons op de hoogte.

7. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet trouwens ook wanneer me eisprong geweest is. Die heb ik duidelijk gevoeld en een hele week last van gehad!!

8. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bosbesje,

Deze zal de derde zijn voor mij, en voor mijn man 2de, eerste kindje was dus met mijn ex man.

We laten de natuur gewoon zijn gang, ik ben niet het type dat in de MMM ga treden.

Tussen mijn eerste en mijn tweede heb ik ook elf jaar moeten wachten...is inderdaad lang, maar gelukkig was ik daar niet elke maand mee bezig.

Nu is het ook zo, er zijn maanden waar ik daar niet zo mee bezig ben, en dan andere maanden dan weer wel, da zal de reden zijn, het waarom ik zo gelduldig ben :p

Maar ja, ik heb ook mijn limieten, en als ik tegen mijn 38nog niets heb, dan stop ik er volledig mee door een spiraaltje te laten plaatsen.

Deze laatste VMK was ik 5weken zwanger, en een vmk is indd niet te vergelijken met een MK waar een curretage van pas moet komen, zoals ik 1x heb voorgehad toen ik 16weken zwanger was.

Vruchtje is een soort stolsel, maar kan je goed onderscheiden, want je kan zien dat het een erg fijn vliesje is.
    Ik heb het uit de wc gehaald om te onderzoeken wat het juist wqs (vies, kweeteut, maar ja...op dat moment zet je gewoon verstand op nul)

9. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL

We zullen duimen ;)

10. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorge dames,

@Lennylenn en Mamanu al getest?? duim,duim!!

Hier vanmorge bij het toilet bezoek hevig bloed verlies. Het kwam er met bakken uit!! Helaas, we gaan door naar de volgende ronde. Klinkt misschien stom, maar ben aan de ene kant ook blij dat mijn cyclus regelmatig 24/25 dagen is. Ik zit natuurlijk pas in ronde 2 en dan moet je maar zien of je een regelmatige cyclus krijg!!

Ik wens iedereen heel veel succes en testers ik duim voor jullie.

Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje!!

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Bosbesje schreef:
    @ musicalfan voel je je eisprong? Ik zou er ook zenuwachtig van worden als ik ovutesten zou doen. Vind het testen rond de NOD al een stressgedoe. Ik wil dat niet meer zo doen volgende NOD. Ben je net met de pil gestopt of al langer en nu voor 'het echie'

Goedemorgen allemaal

Even nog een antwoord op jouw vraag bosbesje. Ik heb wel redelijk zicht op mijn cyclus en voel soms wel een eisprong, maar nu ik er bewust mee bezig was, dacht ik, heb ik dit normaal ook en ging en ga dus twijfelen over alles.
    Ik ben afhankelijk van ovulatietesten aangezien ik een bam moeder wil worden en dus mijn donor moet bellen als ik ovuleer. En die testen gaven niet echt een heel duidelijk resultaat.
    Ik heb actieve endometriose en de gyneacoloog heeft me aangeraden om zo snel mogelijk te gaan proberen voor een zwangerschap. Hij wist van mijn wens. Ik heb dit besloten te doen eigenlijk al een jaar geleden, maar er waren omstandigheden waardoor dit nog niet kon en bovendien wilde ik eerst overal goed over nadenken (financieel, en hoe ga je dat dan allemaal doen, donor zoeken e.d.)
    Is wel een hele bewuste keuze en ben echt niet over een nacht ijs gegaan. Afgelopen maart heb ik een kijkoperatie gehad waar die endo geconstateerd is en dichte eileiders. Die zijn nu geopend (dus die operatie was wel goed, anders was het sowieso al niet gelukt), alleen de rechtereileider zou wat moeilijk toegankelijk kunnen zijn. Bovendien ook een eventuele zwangerschap zou op zich kunnen laten wachten, maar je weet het nooit natuurlijk. Met de pil ben ik eind 2007 al gestopt, dus ontpillen hoef ik niet.

Voel me nu zo raar. Eigenlijk al sinds de inseminatie.
    Mijn banner klopt niet helemaal meer, maar ik ga wel even daar van uit. Had eigenlijk vandaag ongi moeten worden en heb dan meestal van tevoren al wat licht bloedverlies e.d. Nu dus niet. 10 dagen geleden heb ik geinsemineerd, dus ga er nu vanuit dat woensdag 14 dagen erna dan mijn nod is.
    Heb wel al een week enorme krampen, honger (nu wat minder, stond van morgen voor het eerst op met duizelig zijn en misselijk), enorme lage rugpijn en veel plassen, maar eigenlijk is dat laatste bij mij niet heel veel meer dan anders.
    Geen pijnlijke borsten ofzo, wel enorme opgezette buik alsof ik al 3 maanden in verwachting ben en rommelige darmen en moeilijke stoelgang.
    Dus het is afwachten. Die rode duivels zouden sowieso nog door kunnen komen.
    Ben zo blij met dit forum dat je altijd je verhaal kwijt kan hier.
    Ik heb sowieso besloten dat mocht mijn ms uitblijven ik wil proberen te wachten met testen tot volgend weekend of die week erna. Als ik dat zolang volhou, maar gewoon om teleurstellingen te voorkomen, want ik ben natuurlijk wel reuzebenieuwd. Hoop dat het een beetje met je gaat bosbesje.
    Houd moed en hoop!

corine26: Echt zo rot dat je ongi is doorgekomen. Hopelijk de laatste keer. het zou ook allemaal te mooi om waar te zijn zijn als het bij ons allemaal in 1 keer zou lukken al hoop je dat natuurlijk wel voor iedereen. Toch is dat niet het meest gangbare, maar het kan kennelijk wel.

Roske: Jij hebt ook al heel wat meegemaakt. Maar kop op, hou moed. Geduld is bij jou wel beloond 2 keer als ik het zo mag lezen. Hopelijk mag je snel ook een derde wondertje in je armen sluiten.

Mamanu: En, weet je al wat meer. Mijn duimen draaien overuren voor je.

Dat die duimen overuren draaien geldt ook voor jou hoor Yjc
    Hoop dat er voor jullie snel duidelijkheid komt.

Knuffels van mij voor iedereen hier!

12. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hallo Dames,

Hier zijn de rode duiveltjes gekomen :x Ben vanmorgen ongi geworden, dus hier ook op naar de volgende ronde (NOD rond 15 mei)

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    mamanu, wat ontzettend rot, dat ook bij jou deze ronde het niet zo mocht zijn. Succes voor de volgende ronde.

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo dames!!

sorry dat ik nu pas reageer, ik kon dit topic niet meer vinden.
    maar hier ook geen goed nieuws helaas..ben gisteren ongesteld geworden. helaas maar het is niet anders.

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    lennylenn, wat rot voor je. Hou moed en heel veel succes in de volgende ronde.

16. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lennylen en Mamanu, wat balen! Ik had bij jullie het idee dat het weleens een positieve test kon zijn! De volgende ronde is weer gestart, nieuwe kansen!

Musicalfan, voor jou is er nog van alles mogelijk deze maand. Ik duim voor je. Wat een geluk dat ze de endometriose hebben ontdekt en dat ze de eileiders weer hebben kunnen openen. Ik vind het heel mooi hoe je zo duidelijk achter je keuze staat om BAM te worden. Aan je verhaal te lezen ben je er gewoon echt klaar voor. Liefde en aandacht is wat een kindje nodig heeft en of je dat samen doet of als alleenstaand ouder maakt niet uit. Ik zit zelf een beetje tussen beide; alleenstaand ouder maar toch samen.

Groetjes

17. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Corine, jij had ook geen geluk deze maand. Ik hoop dat je in mei een positieve test in handen mag hebben!

Roske, ik heb wel een vliesje gezien dat ik niet herkende van andere menstruaties. Ik heb er niet aangezeten dus of dat het was? Het was een beetje langgerekt en glanzend. Anders dan een bloed-slijmstolsel. Het heeft ook weinig zin om het nu nog te weten.

Een MK met 16 weken, dat moet erg heftig en verdrietig zijn geweest.

Ik hoop dat de natuur spoedig een 3e wondertje in je buik zal laten groeien.

18. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    bosbesje
    is inderdaad afzien,ben toen lange tijd thuis gebleven om verdriet een beetje te verwerken en het een plaats te kunnen geven.

Ik hoop ook dat er vlug een beebje komt, ik hoop dat voor iedereen!

19. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    hoera, zondagochtend toch een positieve test in mijn handen! Wel nog erg vaag maar goed een streep is een streep!
    Wel nog even de echo afwachten want na mijn miskraam (die pas bij de 12 weken echo ontdekt werd) ben ik toch een beetje afwachtend of het allemaal wel goed zit. Dus nu maar hopen dat ik wat eerder de echo kan laten maken.

20. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yjc, proficiat meid !!!
    en iderdaad, een streep is een streep!!!

We duimen dat alles goed mag blijven gaan

Deel Deze Pagina