Het schijnt toch echt te kunnen! Ik heb in de Flair een artikel gelezen van een vrouw die op een avond hele erge buikpijn kreeg en ook dus aan het bevallen was. Het frappante was dat ze drie weken daarvoor bij de huisarts was geweest omdat ze zo'n last had van gevoelige en gespannen borsten! En zelfs die had niks gezien!
ja idd je hoeft dus niet altijd iets te zien... vond het ook enorm vreemd.. je moet zoiets toch merken, en de baby moet toch ook de ruimte hebben? of zullen er dan meestal maar hele kleine babys geboren worden bij zulke vrouwen? najah ik ga iig nog 1 dagje afwachten, en dan morgen testen...spannend... kan eigenlijk niet eens wachten, maar zal wel moeten he
nou het kan dus wel, ik slikte ook de pil (altijd netjes op tijd) en was ongesteld, bleek al 6mnd zwanger...
kun je nagaan... als je je een beetje verder erin gaat verdiepen blijkt het echt veeel vaker te gebeuren dan mensen denken.. en zwanger worden tijdens pilgebruik, en zwanger zijn en toch ook gewoon ongi zijn...
klopt, komt ook veel vaker voor alleen meestal niet in je directe omgeving dus dan hoor je het ook niet zovaak Maar zo op een forum lees je het steeds meer..
mijn tante heeft het ook gehad, maar zij had zelf wel het gevoel zwanger te zijn alleen gaven alle testen ook die van de dokter negatief aan. Pas na 5 maanden kwam de dokter erachter dat ze toch wel eens zwanger zou kunnen zijn!
vandaag niet ongi.. getest... NEGATIEF... zoals ik al eerder zei, we waren er ook nog niet me bezig, maar moet wel eerlijk toegeven, zown negatieve test in je hand, geeft toch een teleurstelling... najah gewoon verder met de pil, en in 2009 gaan we er waarschijnlijk wel voor!