Hoi, Ik vroeg me af en meer meiden zijn hier die hetzelfde gevoel hebben als ik. Ik ben overtijd maar toch durf ik niet te testen op een eventuele zwangerschap. Ik vind het zo moeilijk, niet ongi worden en dan toch een negatieve test te krijgen. Omdat ik dit al enkele keren heb meegemaakt wil ik dit juist niet meer ervaren. Juist voordat gevoel durf ik niet te testen. Ik heb het gevoel dat als ik het zolang mogelijk kan uitstellen om te testen er niets aan de hand is, of je wordt toch ongi of je moet toch naar enkele weken gaan testen maar dan moet het toch wel positief zijn zul je denken. Hoe pakken jullie dit eigenlijk aan of ben ik echt de enige die dit moeilijke gevoel wil ontlopen? :
Sja....ik denk dan maar zo: als je nu zwanger bent, ben je dat over 5 dagen ook wel en dan knalt die streep er af!
Ik begrijp dit heel goed, als je nu test en je bent Zwanger en je dan toch Ongi word is het een miskraam. Test je niet en je word ongi dan was er niks! Toch zou ik zeggen: testen als hij dan negatief is dan komt er ook een heel stuk rust voor je. En als je dan ongi word wist je dit al. Ik heb heel veel ervaring (7,5jr bezig), maar niemand kan dit voor je beslissen dat meot je helemaal zelf doen.
Hoi, Dat is al lang zeg 7,5 jaar. Ik zou bijna denken als ik jou was van; nee het is ons niet gegunt. Ik hoop dat het toch snel raak is bij jullie. Ben blij niet de enige te zijn in ieder geval met dat gevoel. Zoals je al zegt het is allemaal zo dubbel en klinkt ook wel weer logisch. Misschien toch testen deze week, en is het nega dan komt er gewoon een ongi aan maar wanneer is dan de vraag. Thx voor je antwoordt en veel succes.
Hey Wendy, Jij ook heel veel succes en ik hoop dat je een positieve test heb! En ja we hebben heel lang gedacht dat het ons niet gegunt was.................gelukkig hebben ze in het VU de oorzaak gevonden en kunnen we nu gewoon zwanger worden!
Ja ben ook erg benieuwd wat de oorzaak van zoiets zou kunnen zijn. Ik zou het ook graag willen weten.
@ wendy Ik heb gisteren een test gedaan omdat ik gewoon niet houd van onzekerheid, maar jah dus negatief dus de duivels zullen er morgen ofzo wel zijn. Ook zie ik dat je de banner van je vorige cyclus aanhoud maar je hoort op de langste te rekenen, dus die 36 dagen.. K*t hé die lange cyclussen
Ja dat hoor ik vaker ja dat je de langste moet aanhouden maar laat staan dat het net als de vorige keer weer kort is, dan klus ik verkeerd. Ik ben sinds 9 juli gaan voelen naar m`n slijm en het is me opgevallen dat ik 13 en 14 juli slijm had en dan zou het best kunnen dat het weer 36 dagen wordt. Dan zou het in kunnen houden dat ik eergisteren of gisteren mijn innesteling heb gehad als je doorrekend en ik heb gisteren en eergisteren wel erg veel stekende buikpijn en hoofpijn gehad. Ik vind het gewoon zo moeilijk dit gevoel. Mijn man zegd dat ik gewoon moet wachten, al mag ik wel testen van hem maar hij zegd hoe langer je wacht hoe meer kans op een positieve test als je zwanger bent uiteraard. Ja moeilijk hoor.
Je moet inderdaad je langste cyclus aanhouden als NOD. Vanaf die dag kan je pas testen. Voor het uitrekenen vanej vrchtabre dagen kun je als eerste datum je kortste cylus nemen en die van je langste en daar tussenin goed je best doen.
Jah ik had ook gehoopt dat mijn cyclus korter zou worden.. en klus dus ook verkeerd. Heb nu maar ovulatietesten besteld om zo te kijken wanneer te klussen..
Dit klinkt aangenaam. Hoe moet ik dat gaan berekenen, ik wist niet van dit gegeven dus dat is wel misshien een makkelijke brug zeg maar. Ik doe via de calculator alle2 de cyclus invoeren en dan kijken wat hij zegt aan vruchtbare dagen en dan bij de kortse beginnen en de langste als einde zien? Dus ik moet als ik het even zo goed heb gedaan. korte; 2-7 t/m 5-7 vruchtbaar t/m eisprong lange; 12-7 t/m 15-7 vruchtbaar t/m eisprong Dus dan zou ik 2-7 t/m 15-7 elke dag of om de dag klussen en dan zit je vrij redelijk goed. Begrijp ik hem zo goed?
Zo bereken ik em ook dus ben wel benieuwd of het zo klopt PS blij dat jij dit topic hebt gemaakt, ik wou niet als een zeurwijf overkomen hihi ( niet dat ik nu zeg dat jij dat bent hoor )
Ja zo moet je het inderdaad berekenen. Ik zou het dan wel om de dag doen dat schijnt beter te zijn voor de zaadjes. Erg geforceerd oefenen heeft ook niet zoveel zin dus ik deed het vanaf de eerste datum en dan wanneer we zin hadden. Uiteindelijk kwam ik erdan acter dat de dagen allang weer voorbij warenen we dus ff pauze hadden
Ja ja en bedankt! Ik snap wat je bedoelt. Ik begin ook niet snel een nieuwe toppic, maar ik zat er zo mee. Ik vind het wel fijn dat ik nu al een stapje verder ben hoe ik eventueel moet klussen, dat wist ik dus helemaal niet dat je zo ook een beetje kon berekenen zeg maar. Het onrelematig zijn vind ik zo moeilijk als het qua testen er op aan komt zeg maar. Maar misschien moet ik 36 dagen aan houden en dan zou het eigenlijk inhouden dat ik volgende week woensdag zou mogen testen als ik dan nog niet ongi ben geworden.
Nou bij mij zijn de duivels vandaag weer gekomen. En klopt het ongeveer met de vorige keer.. Ik hoop voor jou dat ze wegblijven
als je uitgaat van 13 en 14 juli vruchtbaar slijm (en dus een ei) kan je in principe vanaf 28 juli testen. Nog 4 daagjes dus
Hoi, Helaas ben ik gisterenavond ongi geworden en niet zo`n beetje ook. Echt heftig met veel bloed en met grote stukken "slijm" van de baarmoederwand. Deze cyclus was 31 dagen. Nu heb ik 36, 26 en 31 dagen gehad nu moet ik om te berekenen toch de 36 en 26 dagen aanhouden voor het vruchtbare he of nu toch van 31 dagen uit gaan? En de banner hoe zetten jullie die als jullie zo schommelen in cyclus? Heb hem nu op 31 dagen staan. Ben blij dat ik niet heb getest, want zo weet ik niet of ik wel of niet zwanger was en of het mis is gegaan en ik heb een testje uitgespaard. Nou wel jammer maar we gaan gewoon weer verder en nu ronde 4 voor het echie. @Naiobi jij ook weer veel succes in de volgende ronde. Iedereen veel succes.
heej wendy, we zitten op dezelfde dag van onze cyclus maar jij hebt em wel een stuk korter.. Ik zou als ik jou was de korste en de langste aanhouden om te klussen. Ik begin deze ronde met ovulatietesten.
Leuk zeg dat we alle2 hetzelfde lopen zeg maar met de cyclus, alleen jij iets langer als het zo aanhoud natuurlijk. Het kan zo veranderd zijn, dus alles staat nog open. We zitten ook alle2 in de 4e ronde zie ik. Nou hopen dat we deze ronde als laatste mogen zien. Veel klus plezier en we gaan ervoor.