We zijn alweer 2jaar bezig voor een broertje of zusje maar het lukt niet erg. Ik heb het vandaag ineens heel erg moeilijk weer een zwangere erbij nu zijn het er dus 3. Ik gun het ze wel maar ben ook jaloers dat iedereen zo snel zwanger lijkt te raken.Ik hoop dat met het afsluiten van dit jaar er volgend jaar ook voor ons een 2de wonder in het verschiet ligt.
Hoop het ook voor je, dat je maar snel een positieve test mag hebben en negen maanden later een mooi wondertje in je armen!
Dit willen wij niet meer we hebben voor de eerste in de mmm gezeten en dat heeft ons geen goed gedaan we zijn uiteindelijk spontaan zwanger geraakt. Ik kan er normaal heel goed mee omgaan maar doordat we vandaag kregen te horen dat er weer 1 zwanger is werd het me even te veel
Wij hebben voor onze eerste 3 jaar in de mmm gelopen, relatie bijna stuk gelopen dus toen een break genomen van het ziekenhuis. 2 maanden later bleek ik zwanger, na de eerste hebben we altijd de wens gehouden voor een tweede maar we zouden nooit meer de mmm ingaan, toen ons zoontje 13 maanden was mochten wij achter ons tweede wondertje komen! Iets wat we beide eigenlijk nooit meer hadden durven dromen. Wat ik je hiermee wil zeggen, de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit. Geef de moed niet op! En dat je het moeilijk hebt met andere zwangere om je heen, ik snap je gevoel heel goed.. zelfs nu ik zwanger ben heb ik het bij bepaalde mensen nog wat 'zomaar' of binnen no-time zwanger raken..