Hoi ik weet t niet.. ik ben al 4dagen overtijd terwijl ik normaal aaltijd optijd ben binnen 3 a 5 dagen ongesteld ben ik heb dezelfde dag tot in ongesteld moest worden die avond een test gedaan was negatief ik heb ook geen gevoel tot ik t moet worden ik heb niet veel symptomen alleen super moe en ik heb ineens heel veel bultjes op mijn tepels weet niet of dit normaal is en nog iets weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar als ik ga plassen dan komt gewoon af en toe een klonter slijm erbij ma het heef geen reuk kan iemand me helpen ben ik zwanger of is dit wat anders?
Serieus? Hoe kan iemand hier nou uit opmaken of je zwanger bent of niet... Je bent overtijd, ja dit zou kunnen betekenen dat je zwanger bent Je hebt een negatieve test gedaan, dit zou betekenen dat je niet zwanger bent Je bent erg moe, dit zou kunnen betekenen dat je zwanger bent Het zou ook kunnen dat je heel graag zwanger wil worden en jou lichaam je daarom in de maling neemt, uitblijvende menstruatie, moe zijn enzovoorts. Doe morgen een test en als je er niet op vertrouwt ga dan langs de dokter voor een bloedtest.
Ja dat kan.. Maar welke test heb je gedaan dan? Gewoon nog een keer een testje doen met k2v5.. Van de stres kun je trouwens later ongesteld worden en daardoor kun je ook dingen gaan voelen die er normaal ook wel zijn, maar waar je anders niet op let.. Ik zou dus gewoon nog een testje doen Groetjes, Carlien
Dankje voor het reageren en ik wil niet graag zwanger worden wil eerst wat meer sparen enz ik heb de test gedaan van de supermarkt gewoon dat je een plusje krijgt of een minnetje.. en stress heb ik ook niet dus ik weet t niet heb wel een opgeblazen gevoel maar dat betekend ook niks en wanneer kan ik het beste testen nog een paar daagjes wachten of gewoon morgen? Ik heb namelijk geen ervaring ben nog nooit zwanger geweest groetjes
En trouwens nog vergeten als het zo zou zijn zou ik ook super blij zijn maar het is niet gepland haha
Hoi wij zijn nu 17 dgn gestopt met de pil. Kleine week later ongesteld geworden.. nu sinds 4 dagen krampen, geen tot weinig stoelgang en rommelde darmen.. test gedaan maar negatief... Wat denken jullie?
Ik denk dat je menstruatie er aan komt, TS.. En dat je lichaam je voor de gek houdt omdat je heel graag wilt.. @tionya: Denk dat het bij het ontpillen hoort meid..
Ben benieuwd.. laat het jullie weten als ik het word of n positieve test heb mm vriendin zei dus ook ja omdat je graag n kindje wil houd je lichaam je miss voor de gek maar ben er helemaal niet mee bezig ben net aan een nieuwe opleiding erbij begonnen dus haha maja bedankt voor jullie reacties!! En tiyona ik weey t zelf ook niet maar stoppen en n kindje krijgen kan bij sommige heeel gaiw gaan een vriendin van me is n gestopt en dezelfde maand had ze al een postiivie test in haar handen! Succes
nou...er zijn zwangere vrouwen die toch negatief testen. Als je heel weinig hcg aanmaakt, je kan met 5 weken zwangerschap (3 weken na eisprong) best nog te weinig hcg aanmaken voor een positieve test, zie tabel. http://zwangerbuikkramp.nl/hcg-waarde.htmlm maar dan zou je een aantal dagen later toch wel een positieve test moeten hebben.