Pffft, kruitvat ineens failliet! Snel rennen naar de action om dan toch nog maar wat te hebben voor 6 u.. nu naar huis, eten staat al klaar dus kan na het eten pas testen!! Sorry haha
Ik wacht nu op de uitslag.. heb er een papiertje opgelegd, kijk pas echt weer na 3 min haha. Ik ga uit van negatief, maar hoop dan wel op een snel ongi...
Nou zo op dit oog witter dan wit! Nu nog evalueren wat ik daar van vind .... Zit op tel, dus foto lukt niet denk!
Hmm ik zie nu wel wat, maar dat zal die welbekende indroger wel zijn... Zal proberen foto te maken en zo te plaatsen met iPad...
Hmm ik krijg het niet op de foto... Plaats hem wel, maar niks te zien denk ik... Even afwachten en dan toch kv als twijfels blijven...
Ja heb het nog steeds! Rare buik vooral, zeker als je al een X zwanger bent geweest lijkt het bekend....
Net getest met kv, ook niks. Ik ga er dus vanuit dat ik snel ongesteld word! Wel beter ook zo misschien, het is niet voor niks dat we er nog niet officieel voor gaan... We hebben het opgeschoven naarjanuari, en dat is het natuurlijk zo!
Dat is waar Paula, volgens mijn app is nod de 14e... Klachten blijven wel.. Nouja, geduld is het toverwoord hè hihi....