spier gescheurd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mymiracle, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

Hoi,

Ik heb door de rek van mijn spieren door de groeiende buik een spier gescheurd vlak onder mijn borst, echt heel pijnlijk, en de verloskundige zei dat het pas overgaat of de kans krijgt te genezen als ik bevallen ben omdat de kleine daar graag met haar voetjes zit en vooral ook trapt en lekker uitrekt :( .

Nu kan ik niet zitten en liggen zonder die brandende, zeurende pijn. paracetamol doet helemaal niks, alleen staan en blijven bewegen helpt goed maar doe dat maar eens de hele dag bij bijna 38 weken zwangerschap.

Als ik pech heb moet ik hier dus nog 4 weken aan geloven, ik slaap niet van de pijn, kan niet lang zitten van de pijn, zelf als ik 's middags een uurtje wil bijslapen dan begint onmiddelijk die pijn weer. Soms krijg ik het er zelfs benauwd van als ik lig.

Wat kan ik hier verder nog aan doen? Als dit nog 4 weken zo moet ben ik een zombie tegen de tijd dat de bevalling zich aankondigd. Is er nog iets anders waar ik niet aan heb gedacht dat ik nog kan proberen?

Groetjes mm

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik zou even naar de huisarts gaan en vragen of je toch in aanmerking kunt komen voor andere pijnstilling.

Mirjam

Deel Deze Pagina