Lieve dames, Ik heb ontzettende pijn aan mijn linkerbeen vanaf de heup. Vooral als ik loop doet het enorm zeer. Nu wil ik een zakje ibrufen 600 mg innemen, omdat dit normaliter erg goed helpt bij mij. Maar mag je dat wel hebben als je een kinderwens hebt (en dus zwanger kunt zijn)? Groetjes! Marlieke
Ik denk persoonlijk dat het voordat je positief getest hebt nog niet zoveel kwaat kan aangezien het kindje dan ook nog niet met jij verbonden is. Toch zou ik voor de zekerheid de ha of apotheek heel even bellen. Ze kunnen je dan meteen duidelijkheid geven. Succes.
Hoi, Ze zeggen dat je Ibuprofen alleen mag innemen in overleg met een arts, maar dat is dan als je zwanger bent. Als je een kinderwens hebt, dan denk ik niet dat het veel kwaad kan. Volgens mij heb je de eerste 6 weken geen bloedband met je kindje? Het is wel beter om paracetamol te nemen, maar ik weet niet of dit voor jou gaat werken? Dit mag je wel (met mate) innemen als je zwanger bent. Groetjes Saskia
Dames, bedankt! Ga denk ik toch maar even de ha bellen idd. Paracetamol werkt bij mij nooit dus dat is geen optie helaas...