Ik heb de volgende club opgezet: "2012... wordt dit dan ons jaar?" Ik ben deze club gestart, omdat ik merk dat het uitwisselen van ervaringen ons helpt en moed kan geven! Na mijn mk kwam ik erachter wat voor groot taboe dit nog is! Het heeft me echt geholpen om de ervaringen van anderen te lezen en ik zie dat ik ook weer anderen help met het delen van mijn ervaringen. De afgelopen weken heb ik veel verhalen van jullie gelezen: jarenlange kinderwens, verschillende mk's/ma's, jarenlange mmm, etc. Ik heb echt vanuit het diepst van mijn hart de beste wensen voor jullie en het lijkt me leuk om op deze manier elkaar te volgen, te steunen waar nodig en met elkaar te vieren als het mag . We kunnen elkaar tips geven, mooie verhalen vertellen, alles wat maar kan helpen om van 2012 een mooi jaar te maken!
Hi, ik hoop wel dat dit jaar ons jaar wordt, ja en bij mij als het ff kan voor dat we een jaar bezig zijn Ik zie dat jij net een tegenslag voor je kiezen hebt gekregen, sterkte daarmee. Hopelijk is je hele lijf nog 1 en al vruchtbaarheid en is het snel blijvend raakt. ps best kans dat het topic snel naar 'clubs' verplaatst wordt.
Ja, ik kwam er ook achter, dus ik heb de topic ook al bij clubs geplaatst Jij ook veel succes het aankomende jaar! En meld je gerust aan bij de club
het zo moeilijk om je gedachten er niet op te zetten terwijl je iedere keer ermee rond loopt, zal het nu wel raak zijn, nee. of andere mensen zwanger zijn of zeggen van wie zal de volgende zijn. je wilt de mensen leuk nieuws vertellen.
Hi Kalli, Goed idee Ik heb onlangs ook een prille MK gehad en merk inderdaad dat je niet makkelijk erover kunt praten met mensen in je omgeving. Ik ga lid worden van jouw club. Liefs, N
Ik hoop ook dat dit ons jaar wordt na een miskraam en verlies van mijn dochter* is de wens alleen maar groter!! succes allemaal!
Ik hoop het ook voor jullie , het is allemaal niet zo vanazelfsprekend als het voor vele lijkt !!! Mooi topic , je verhaal hier kwijt kunnen , kan veel voor je doen ..Tussen ons 2e en 3e kindje heb ik een bbz , ma, en een mk gehad en heb hier zoveel steun gehad , want idd je naaste omgeving probeert je wel te helpen , maar nee , daar had ik zelf persoonlijk niet zoveel aan ,,
Ik heb dat gevoel al naar mijn man toe! Ik vind het echt zo vervelend om hem iedere keer weer te vertellen dat ik ongesteld ben geworden, laat staan toen ik hem moest vertellen dat ik bloedde tijdens de zwangerschap! Ergens voel ik een bepaalde verantwoordelijkheid omdat het allemaal in mijn lijf gebeurt... Hij is gelukkig wel altijd erg begripvol en zorgzaam