Hoi meiden, Hier ook een negatieve (vroege) test. Dinsdag is mijn nod.. Het zou zo mooi geweest zijn Voor de meiden die een positieve test hebben: GEFELICITEERD!!!! Te gek man!
Gefeliciteerd zwangeren! Ik zou ook vandaag testen maar ik vind het toch nog te vroeg. Mijn nod is namelijk a.s. vrijdag pas. Maar de 14e is ook leuk, want dan wonen mijn vriend en ik 9 maanden samen
ik heb ook getest vanochtend.... en.... POSITIEF!!!! heb het gelijk aan ouders en schoonouders verteld.. tog leuk op moederdag!
Dank jullie wel dames voor de felicitaties! En Jaira en Jongemoeder21 ook van harte gefeliciteerd!!! Waren jullie vandaag ook de kluts kwijt of was ik de enige die de hele dag als een kip zonder kop heeft rondgelopen?! Kan het nog steeds niet bevatten, 15 rondes verder en eindelijk een positieve test in handen. Onwerkelijk hoor... Memyself, ikhebjelief en mammajo heel veel succes en ik zal voor jullie duimen de komende dagen!
Nou, hier nog een kip zonder kop hoor Kan het ook nog niet bevatten. Jongemoeder21 ook van harte gefeliciteerd! Genieten!
Helaas, er stond bij mij maar 1 streepje. Maar goed, aangezien mijn cyclus erg onregelmatig is had ik er al rekening mee gehouden. Ik wacht nog maar even af.
Gister ook getest, was helaas negatief, alleen nu een dag overtijd en nog geen spoor van me ongi, ook niet het gevoel dat ik het moet worden, wacht nog wel even paar daagjes af en dan miss nog een test wagen. Blijft spannend zo.
jammer joh famvdlaan... maar ik zie dat dit je eerste echte cyclus is zonder pil? die kan ook langer zijn dan 28 dagen he! maar ik hoop natuurlijk voor jou een positieve test spannend groetjes
jammer joh famvdlaan... maar ik zie dat dit je eerste echte cyclus is zonder pil? die kan ook langer zijn dan 28 dagen he! maar ik hoop natuurlijk voor jou een positieve test spannend groetjesS
nee klopt idd niet....maar wil eerst morge mn nod ff afwachten en dan bel ik het ziekhuis omdat ik onder controle bij gyn sta dus wacht nog ff haha maar bij jou staat hij leuk hoor!