hoi meiden de rode duivels zijn weer bijna vertrokken...op naar de volgende ronde! wie sluit is bij me aan? xxx
Hoi, mijn nod is 7 mei. Ook bij mij zijn sinds vandaag de duiveltjes weer weg. Dus we kunnen weer aan de klus. Jij ook succes deze maand en we houden elkaar op de hoogte . Groetjes
Hey, Ik sluit me bij jullie aan, Mijn vermoedelijke NOD is 10 mei. Ik ben doormiddel van primolut ongi geworden, en ben nu clomid50 aan het slikken, dus ben benieuwd wat deze ronde met zich mee brengt. Op naar de NOD dan maar
@typje lees regelmatig over clomid...geen idee wat dat is eigenlijk... wel weer spannend zo'n nieuwe ronde...was eigenliojk best ff relaxed om ongi te zijn even nergens op hoeven letten en geen gereken..hihi maar heb nu wel weer zin om aan de slag te gaan... hopelijk allemaal een posi test deze maand!! succes allemaal!
Hi Lady's, Ik kom me ook melden mijn NOD is tussen de 3 en 6 mei Dus de spannende tijden komen er weer aan hahaha. Hebben jullie dat ook dat je er rond de eisprong weer meer mee bezig bent?? De eerste 2 weken van mijn cyclus ben ik er niet echt mee bezig maar daarna ben ik weer regelmatig te vinden op het forum hahaha
Ik ben der rond m'n eisprong ook meer mee beig, maar meer ivm timing en de 2 weken daarna zijn hels :S vooral met veel kwaaltjes, zoals vorige keer. Ik duim natuurlijk ook voor positieve testen voor iedereen
nou niet alleen rond m'n ei hoor haha...zodra ik niet meer ongi ben, ben ik er weer mee bezig... ...hoop dat het komt omdat we nog maar net begonnen zijn en dat dat minder word want kan aan niks anders meer denken...dat hou je niet een jaar vol toch?! maar wacht al zo lang op voor m'n gevoel...ik wil al wel 2 jaar een kindje maar mijn vriend wilde het nog niet...afg feb zei hij opeens waarom stop je niet met de pil?! heb m gelijk in de prullebak gegooid..hihi zo blij!!! xxxx
Ik ben vandaag ongi geworden en mijn nod is 14 mei. Pff dat duurt nog heel lang!! haha. Ik duim ook voor veel roze deze maand.
hey jerina... voor jou ook ronde 3?! voor mij ook...lees dat je bijna gaat trouwen...superleuk! druk met de voorbereidingen? wacht ook nog steeds tot m'n mannetje op z'n knieen gaat...hihi xxx
dbrgrsmr, ja voor mij ook ronde 3. Ik ben al wel iets langer pilloos, maar we zitten nu officieel in ronde 3! Ik ga inderdaad 21 mei trouwen, morgen over 5 weken, spannend!! En ja heel erg druk met de voorbereidingen,maar wel erg leuk. Gisteren mijn proefkapsel gehad, volgende week dansles en proef make-up. Nou hopen dat je man snel op zijn knieen gaat en anders vraag jij hem toch, kan toch ook? Voor het pendelen kan je hier kijken Pendelen - Zwangerschapspagina
wil toch echt dat hij mij vraagt..ouderwets he..hihi maar dat komt vast nog wel... bedankt voor de reacties op t pendelen...gelijk een verzoekje ingedient....ben benieuwd! xxx
ik ben er heel veel mee bezig omdat ik erg lange cyclussen heb... voor mij ook ronde 3 maar ben 30 november 2009 begonnen. Hopelijk is mijn nod dus rond 14 mei...