eerst meer symptonen nu niet meer?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by zara06, Jan 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zara06

zara06 Actief lid

Jan 18, 2007
    160
    0
    16
    hallo,
    ik heb voor dat ik me test had gedaan gevoelige borsten en ik moest veel plassen maar had nog niet het idee dat ik zwanger kon zijn.
    Op een avond had ik ineens zoo een pijn in me borsten het leek wel of ze kapot zouden gaan.dus ik heb getest met de kruidvat zwangerschapstest en het was dus positief.
    daarna 2 dagen later met clearbleu was ook positief.maar nu paar dagen later heb ik bijna geen last meer van me borsten en ik hoefniet meer zo veel te plassen...ben ook niet misselijk of moe...
    Ik twijfel daarom...Ik heb wel veel speeksel in me mond echt raar ?

heeft iemand ook zoiets meegemaakt? die er ineens ook geen last meer had :(:

2. Michelle20

Michelle20 Actief lid

Jan 3, 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik hier... gister toevallig een drukkend gevoel onder in mn buik maar verder niks

3. Ief

Ief Bekend lid

Oct 4, 2006
    531
    0
    0
    Ik heb precies het zelfde. Symptomen komen en gaan. Ben nu wel vanaf vorige week donderdag af en toe misselijk en weeeg gevoel in mijn maag. Verder doen de ene dag mijn borsten meer pijn dan de andere dag. Vandaag ook weer wat meer last van steekjes in mijn liezen en rond mijn eierstok. Heel vaag. Maar schijnt normaal te zijn ;)
    Maar snap je onzekerheid, want ik heb het ook. Zodra ik nergens last van heb, komen er bij mij ook vraagtekens. Heel gezond ;)

4. zara06

zara06 Actief lid

Jan 18, 2007
    160
    0
    16
    nou steld me wel een beetje gerust...nou benn wel een beetje misselijk aan het worden denk ik, niet s'morgens vroeg maar meer door de dag ..eigenliijk geen zin in eten maaar moet wel eten omdat ik me dan zo suf en vermoeid voel..

Share This Page