Dag dames, ben nieuw op dit forum. Mijn man en ik proberen ong een jaar zwanger te worden. As dinsdag heb ik een afspraak bij de gyn, want de laatste 2mnd heb ik een keer een week, en een keer 11dgn al een beetje bloedverlies gehad voor mijn NOD. Echter is morgen mijn NOD en nog niets te bekennen. Zal ik morgen testen of even wachten? (normaal heb ik 2 a3 dgn voor NOD al wat bloedverlies). Ik voel me niet zwanger en heb geen kwaaltjes. Sorry voor het lange verhaal maar dan is het ff duidelijk hoe het zit Morgen wil ik testen met clearblue plus. Gisteren getest met kruitvat 2 v 5, daar was niets op te zien, ook geen licht streepje
Je kunt best testen hoor. Je hebt ze in huis, en je wil het weten... Gewoon doen Spannend dat jullie naar de gyn mogen, hopelijk is het niet nodig.
Idd gewoon testen hoor zolang er geen bloed is kan het zeker! Sucses hopelijk is de gyn niet meer nodig
Ik had al aan mijn dokter gevraagd of ik dan nog naar de gyn zou moeten. Zij raadde het me aan omdat mijn menstruatiepijn steeds langer duurt en ik lang vloei. Dan kijken ze of er misschien toch een vleesboompje zit o.i.d. Verder heeft mijn man een hoog percentage antistoffen en willen we daar ook meer duidelijkheid over. Zou wel heel erg leuk zijn als ik toch zwanger ben, omdat we juist zo zenuwachtig werden van de uitslag de test van mijn man.
Ik had ook afspraak bij gyn/fertiliteitsarts staan. Ik had al bloedtesten gedaan en mijn vriend hat zijn zaakje ook ingeleverd. Na weer een mega vreemde cyclus bloedde ik niet op 14 dagen na eisprong. Ik zat toen ook te twijfelen of ik moest testen, want die vrijdag zou ik naar zh mogen. Ik heb toch getest, want zo ben ik . Uiteindelijk ben ik wel naar zh gegaan. Je weet namelijk nooit wat er gebeurd. Stel dat het misgaat terwijl je niet zou zijn gegaan, ben je je plekje weer kwijt en moet je weer een tijd wachten voordat je weer mag gaan. Dus ik ben die vrijdag toch naar zh gegaan en ze zei meteen bij binnnekomst dat ze aan mijn bloed zag dat ik een goede eisprong had gehad. Ik zi dat dat klopte en vertelde van de test. Toen heb ik meteen een echo gehad en mocht de week erna weer terugkomen. Dat was afgelopen week. Maar omdat we nog geen hartje zagen(had ik ook niet verwacht), mag ik volgende week alweer terug! Dus ik zou zeggen, test, maar laat die afspraak in ziekenhuis echt staan!
Zaterdagmiddag getest, weinig gedronken. Nog niets te zien! Morgenochtend doe ik nog een testje. Ben benieuwd, morgen 6 dagen overtijd. Word nu wel zenuwachtig.