Hoi meiden, Op 29-7 op mijn nod heb ik positief getest. 2 dagen later weer getest. Deze was ietsje donkerder. 6 dagen na de eerste test nog een testje gedaan, deze is weer iets donkerder. Op 29-7 ook een clearblue gedaan en deze gaf 2-3 aan toen was ik 4wkn. zondag weer een cb gedaan, toen was ik 5,1wkn en toen gaf cb nog steeds 2-3 aan. Moeten mijn testjes niet donkerder zijn? Alvast bedankt voor het kijken!
Hey meis gefeliciteerddddd! Niet iedereen krijgt knaller. Het loopt op, dus denk dat het wel goed zit!
Ziet er goed uit hoor! En met de cb indicator kun je er net naast zitten dat je te weinig hcg aanmaakt... Anders over een paar dagen (of weekje) nog eens proberen, dan zal er 3+ staan.
Dank je. Heb geen testen meer inhuis dus ik stop maar. Word ik alleen maar onzeker van. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend morgen echo. Ik heb er maandag weer een. 6,2 ben benieuwd of er wat te zien is.
Ja ja tijd vliegt, geniet van je zwangerschap want het is zo voorbij! Probeer je geen zorgen te maken, het zit wel goed!
Mijn gevoel dat mijn testen donkerder hadden moeten worden was juist. Ik heb een miskraam gehad. De gynaecoloog had het bij de vorige echo al gedacht dat het misschien niet goed zou gaan omdat hij te weinig zag. Ik was wel al goed schoon vanbinnen en het bloeden zal snel moeten stoppen. Over 4-6 weken moet ik mijn menstruatie weer verwachten en dan gaan we met poging 2 starten. Laten we hopen dat het snel weer zo mag zijn en dat het blijft plakken.