Ik mag iets eerder gaan testen, namelijk op 27 augustus!! Dat is dan voor ons 1e kindje, maar al wel 7e ronde... Steeds toch weer spannend!! Succes in ieder geval....
rVanaf 10 september kunnen wij gaan testen, duurt lang he! Ga er zelf maar gewoon vanuit dat het niet in 1 x raak is, naar mijn idee ben ik dan ook minder op die datum gefocust. Succes met wachten!
Wij mogen 1 sept testen. Spannend, maar durf er niet al te veel op te hopen. We zijn al een tijdje bezig... Heb voor de testdatum een afspraak bij de gyn. Dat kan toch geen kwaad, mocht het wel raak zijn??
heey, Ik denk dat ik 30 aug of 1 sept ongie moet worden, tenminste ik ben er even voor de makkelijkheid vanuit gegaan dat ik een cycles van 28 dagen heb. Maar natuurlijk hoop ik dat ik helemaal niet meer ongesteld word voor 9 maanden . Weet iemand of na een miskraam je eisprong ook eerder kan komen of kan je eisprong alleen maar later koemn doordat je cycles helemaal van slag is?? ik voel weer gekke dingen in mijn buik, opgeblazen gevoel, kleine gekke steekjes voel ik in mijn zij. Kan dit duiden op een eisprong of kan dit ookal een innesteling zijn omdat mijn eisprong misschien wel eerder is geweest? Verder had ik vanmorgen minimaal blod bij het afvegen. Er zat een klein beetje bloed aan het wc papier na het afvegen. Ik heb daarna het wc papiertje een stukje in mijn vagina geduwd om er zker van te zijn dat het zeker uit mijn vagina kwam en dit was het geval. Allemaal heel veel succes met afwachten van hopelijk word niemand ongie.
@engeltje: Ik ga er ook niet echt vanuit hoor... Vindt het wel super spannend. Eerste keer dat we er zo bewust mee bezig zijn...