Op 31 december ga ik mijn eerste testje wagen, ben dan 11dpo. Vorige zwangerschap testte ik op 10dpo positief. Wie gaat er nog meer testen? Ennuh, hebben jullie een voorgevoel? Hier een goed gevoel, hopelijk de 31ste een bevestiging
Ik ga ook testen met oud&nieuw ben dan 11/12dpo Deze maand nog geen enkel "kwaaltje" vergeleken met de vorige maanden.. Voel jij al wat anders?
mooie datum voor een posi test he Ik herken wat dingen die ik met de zwangerschap van L. ook had. Enorme dorst, grieperig gevoel, misselijk, moe.. Dus of ik word ziek, of ik ben zwanger, of de innesteling is mislukt
Dat klinkt goed! Spannend hoor zou toch een mooie afsluiter zijn.. Alleen ik heb niet zo heel veel hoop de vorige keer dacht ik echt dat het raak was overtijd misselijk enz nu niet helemaal niks geen gevoelige borsten geen krampen wel erg moe maar goed al die drukke dagen deze week
Ik ga ook testen, zit de 31e op 11dpo. Mede door het oud en nieuw wil ik gewoon weten of ik eventueel zwanger ben ( drink normaal nooit maar vind het wel leuk om een glaasje mee te kunnen drinken)... Met een posi test kan me die drank gestolen worden natuurlijk Zou wel erg toevallig zijn want heb met mijn dochtertje 4 jaar geleden ook op 31 dec positief getest!! Heb nu totaal geen klachten dus ga nergens vanuit...
Haha, ja zou zeker lekker gepland zijn Stel dat het raak is is mijn uitgerekende datum 12 september en m'n dochtertje is van 13 september ( oja en ik ben zelf 18 september jarig) Hebben jullie al klachten of zwangerschapsverschijnselen?
Wordt een drukke maand dan! Ik heb wel wat klachten (zie paar berichtjes hierboven ) Maarja, kan nog heel makkelijk mis gaan he Jij?
Hey kzh, Wat leest mijn oog hier nou voor een leuke berichten Leuk dat jullie voor een 2e bezig zijn joh. Heel veel succes de 31e...!!
Moeilijk is deze wachttijd altijd hè! Je bent overal veel alerter op wat je lichaam betreft! Ik heb gisteren en eergisteren wel wat kramp gehad, maar dat was het ook wel. Niet misselijk, geen zere borsten, niks noppes nada Maarja, tijd zal het leren, nog 4 dagen!!!! ( eigenlijk kan ik pas 3 januari, dus t blijft een twijfeltest)
Hai kzh, wat spannend allemaal! Ik ga ook de 31e een testje wagen! Eigenlijk kan het bij mij ook pas 3 januari, maar ik ben veel te ongeduldig! Leuk dat we allemaal op de 31e gaan testen! Hopelijk wordt dat voor ons allemaal een super leuk begin van het nieuwe jaar!!
Nou hè @Elinn laten we het hopen! Ik ben er de hele maand weinig mee bezig geweest maar als het dan zo dichtbij komt kan ik het toch niet laten om mezelf gek te maken
Ja dat zou leuk zijn!! mijn duimpjes draaien! Ik ben er zowieso wel veel mee bezig omdat ik elke keer naar het ziekenhuis moest voor metingen en hormonen moest slikken, dat maakt het wel lastig om het los te laten
@kzh ja dat snap ik, dan kun je er ook moeilijk 'niet aan denken'. Hoef je nu niet meer naar het ziekenhuis tot aan je nod?