Jaa ik kom me ook bij jullie aansluiten. Ik hoop dat ik me kan inhouden tot oudejaarsdag maar misschien waag ik maandag al wel een testje. Verwacht absoluut niet zwanger te zijn, gezien we in de medische malle molen zijn beland. Maar hè, de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch? Gezien mijn onregelmatige cyclus nog geen idee hoeveel dpo ik dan zit.
Ik hetzelfde, paar dagen geleden meer dan nu. Nu ben ik ook inderdaad alleen moe, hele gevoelige tepels en heel levendige dromen maar ja in principe zegt dat niks natuurlijk..
Ik ben erg benieuwd hoeveel positieve testen er uit dit clubje komen! ( ik hoop heel veel, zou toch leuk zijn zo'n afsluiting van het jaar, daar kan geen vuurwerk tegenop!) Bij mijn dochtertje was het ook zo bijzonder, bij het ' gelukkig nieuwjaar' wensen waren we bij vrienden en toen mijn man me een zoen gaf zeiden we tegen elkaar :' jeetje, hebben we volgend jaar gewoon een kindje!' En dat terwijl niemand er vanaf weet, erg bijzonder ! Maarja, ik draaf weer door, k ga maar snel slapen zo, is er weer een nacht voorbij
@ pooh82 ; Ik ook! hopelijk een hoop! Ja, dat was vast een heeeeel mooi momentje! @tralala ; nog wel! Maar, ik weet niet zeker of mijn eisprong op de 20ste of 22ste was.. temp en test gaven verschillende mening dus wil zeker niet vroeger dan 31ste gaan testen..
Ik heb me in kunnen houden hoor, denk ook wel dat ik het volhou tot 31 dec, heb zulke drukke dagen voor de boeg! Heb ook niet echt het gevoel dat het raak is, merk helemaal niks. Maarja, ook dat hoeft niet altijd wat te zeggen dus t is afwachten
Ja! Ik! Positief Ik ben zwanger! 5 testen ertegen aan gegooid. 2x een clearblue: zwanger 1-2 Nu is het wel de bedoeling dat de trend wordt doorgzet. Dus meiden kom op ik wil veel roze zien!
WHOEHOEEEE wat super!! Gefeliciteerd meid!!! Dat is al 1 Ik net naar de gynaecoloog geweest en we moeten nog een half jaar zelf proberen, dan over op iui. Hopelijk is dat allemaal niet niet nodig
@tralala89 JIPPIE!!!!!! Gefeliciteerd! Helemaal super! Nou ik hoop ook dat we de trend voort kunnen zetten allemaal, morgen is het d-day, heb er geen hoop op maar ben toch wel een beetje zenuwachtig ervoor. Ik ben benieuwd naar alle reacties morgen! Ik zal jullie sowieso even op de hoogte brengen
Ook ik heb weinig hoop, maar ben ook op en top zenuwachtig....geen idee waarom nu zo heftig. Wordt vervolgd!
Spannend hier meiden, Ik hoop voor jullie dat het raak is! Mag ik me hier ook melden? Voor mezelf hoop ik eigenlijk dat het niet raak is We hebben in 1.5 jaar tijd 2 kindjes gekregen. Op de eerste hebben we ruim 5 jaar gewacht. Beide zijn via ICSI gekomen dus ook zeer welkom. Alleen nu is de jongste nog maar 3 maanden oud en zij is bovendien via een keizersnede geboren dus is het niet goed om nu al zwanger te zijn. We hebben het 1x na de eisprong (dacht ik maar ik meet niks) gezellig gemaakt en had gister ongesteld moeten worden. Ik heb wel een enorm ongie gevoel maar er komt niets. De kansen zijn natuurlijk vreselijk klein. Zou bizar zijn als we nu zwanger blijken van 1x gezelligheid in de eerste ronde. Na een periode van schrik zouden we er ook erg blij mee zijn hoor.. Zeker omdat we er geen medische molen bij nodig hebben gehad. Nouja, morgen ga ik een testje wagen als ik nog niet ongie ben. Dan zit ik op dag 30.
Oh, dat zou toch wel heel bijzonder zijn, na 2 icsi dan helemaal vanzelf, na 1 keertje die niet getimed was.. Ben benieuwd! Ik heb weinig hoop, heb zo'n weeeig gevoel in mijn buik dus zal me niks verbazen als ik ongi ga worden binnen nu en een week
Wat fijn!!! Gefeliciteerd Tralala!!! Ik begin nu ook wat zenuwachtig te worden voor morgen. Houden jullie het nog een beetje uit meiden?
Ik begin hem nu toch een beetje voor morgen te knijpen! Maarja mocht hij negatief zijn is het nog niet echt een zekerheid dat ik niet zwanger ben want ik test morgen 3 dagen voor nod. Normaal ben ik daar niet zo van, maar stel dat hij wél een streepje laat zien kan ik daar rekening mee houden met de komende jaarwisseling ( ivm een drankje) K denk dat ik heel vroeg wakker ben morgen
Oh meiden wat spannend voor jullie! Nog een paar uurtjes en dan is het zo ver! Ik duim voor jullie allemaal! Hoop op veel roze! Succes!