Dag dames, Ik slik al bijna 10 jaar microginon 30. Ik ben nu 24 lentes jong. Het verhaal; Ik heb sinds begin oktober vreselijke onderbuikpijn. Nu ben ik afgelopen woensdag naar de dokter geweest en hij denkt aan een blindedarm ontsteking of, een cyste op mijn eierstokken. Gelukkig heb ik mijn baarmoeder en eierstokken laten controleren en alles was prima in orde!! Ook geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap oid Ik ben afgelopen zondag gestopt met de pil, ik had allang ongesteld moeten zijn, maar helaas. (Meestal ben ik -binnen- 2 dagen na het stoppen van de pil al ongesteld...) Ik heb zojuist vanmorgen een test gedaan van het Kruidvat. 2 voor 5,- En deze test negatief. Wat kan er nu aan de hand zijn?? Ik neem aan dat als ik ook maar een beetje zwanger zou zijn, dat het wel zichtbaar had moeten zijn op de echo bij de gynacoloog Wat nu??? Hoop graag van jullie te horen, Liefs, Juicey
Oh ja, en ik heb altijd krampen dat ik weet dat ik ongesteld ga worden. Dit keer totaal niet... Ja, pijn in mijn onderbuik, aan de rechterkant, (wat dus kan duiden op die blindedarm) en darmrommelingen, soms iets misselijk, meestal na het eten. En al een paar dagen maagpijn, maar daar zegt de HA weer dat het ook weer kan komen door die blindedarm... Dinsdag moet ik naar het ziekenhuis voor een buikecho. Zeg dames... Wat denken jullie :-D
Ben je aan het einde van je strip gestopt, of halverwege. Misschien als je halverwege bent gestopt dat het daarmee te maken heeft. Weet ik ook niet zeker hoor, ik doe maar een gooi. Oh, haha, enne...een beetje zwanger...dat bestaat niet hè ?! Als je echt zwanger zou zijn zou je toch positief moeten testen, of het moet nog heel pril zijn. Maar als je altijd netjes de pil hebt geslikt denk ik sowieso dat de kans heeeel klein is dat je zwanger bent. Ik weet dus eigenlijk ook niet wat het kan zijn. Ik zou het even in de gaten houden.
Ik ben netjes op tijd gestopt. Haha, ja een beetje zwanger zijn, dan kan idd niet, dom dom dom! Ik denk zelf ook dat de kans klein is dat ik zwanger zou zijn, maar waarom blijft die ongesteldheid dan uit? Raar he?? Groetjes, en bedankt voor je antwoord
Misschien stress.. een vriendin van mij werd ook niet ongesteld, terwijl ze de pil slikte... (en ze had ook geen vriend), dat bleek toen door de stress te komen!! succes ermee
maar de bedoeling is om verder te gaan slikken? Tja en je slikt de pil dus je krijgt geen eisprong dus kun je ook niet zwanger raken.... Waarom je nu geen menstruatie krijgt weet ik ook niet..
Dat is niet helemaal waar,Ik slikte microgynon 30 ook netjes en het resultaat van bijna 6 jaar zit hier op de bank.....Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!veel sterkte ermee.......
dat klopt!!! maar ze heeft getest, echo gehad en niks wijst erop dat ze zwanger is... Inderdaad verkeerd gezegd, maar normaal gesproken......
denk ook even aan ontpillen ik heb 9 jaar deze pil gehad naar 11 jaar nog niet zwanger ik wil je niet ongerust maken maar begrijp ik goed dat je net bent gestopt? ik was dus 22 toen ik stopte en nu 37
Wow, dames, het word spannend... Als ik zwanger zou zijn, zou ik het niet erg vinden. Mijn vriend en ik hebben het er de laatste tijd wel erg vaak over, dus een 'probleem' zou het niet zijn. Maar als het even zou kunnen wachten, graag We wachten af, en ik laat het jullie nog even weten!! Groetjes, Juicey
Nope, ik heb niet express gestopt met de pil. Gewoon een stopweek En mijn ongesteldheid blijft uit... Maar is ontpillen zo belangrijk dan??
maar wil je gaan proberen zwanger te worden dan nu? en wat voor echo heb je dan volgende week? en hoe hebben ze je eierstokken enz gecontrolleerd? ik zou niet weer aan de pil gaan voor ik ongi werd, als ik dat werd.
Ik heb een inwendige baarmoeder en eierstokken onderzoek gehad. Ze dachten eerst dat de pijn zou kunnen komen van een cyste op mijn eierstokken of een buitenbaarmoederlijke zwangershap. Geen van beide is gelukkig waar! Ik probeer nog niet zwanger te worden, maar als mijn ongesteldheid uitblijft, dan kan dit misschien komen of, door de buikpijn van een bijv; blindedarmonsteking, en een zeer zeer zeer prille zwangerschap. Dus ik denk dat we maar moeten afwachten, en anders ga ik van de week weer gewoon testen. Bij wel/geen bloedverlies, toch de pil innemen maandag? Of wachten?? Graag jullie antwoord
ik begrijp niet helemaal hoe ze je eierstokken hebben gecontroleerd? hoe hebben ze dat gedaan? ik zou niet de pil nemen zonder dat ik bloed had gezien. als je nega test, dan zal het wel geen zwangerschap zijn, maar you never know!
Inwendig via een staafje met een echo-kopje eraan. Hij heeft de binnenkant van mijn baarmoeder bekeken, mijn baarmoedermond, en mijn eierstokken. En dat was allemaal prima in orde. Dinsdag krijg ik een buikecho (organen echo) voor mijn blindedarmonsteking oid en van mijn nieren... Uiteraard als ik dan niet ongesteld ben geweest ga ik dat zeker na vragen of het ermee te maken heeft. Oh ja, de arts kon aan mijn baarmoeder zien dat ik anti-conceptie gerbuik. Dit aan het dunne vliesje in mijn baarmoeder. Als dit vliesje dun is, wil er geen zaadje met een eitje erin nestelen (moeder natuur, en word je ongesteld) dit was ook allemaal prima in orde. Al zou ik een dikkere slijmwand moeten hebben is de kans op zwangerschap veel groter. Maandag test ik opnieuw, mocht ik nog niet ongesteld zijn geweest. Uiteraard hou ik jullie weer op de hoogte. Ik wil sowieso iedereen even bedanken voor het plaatsen van een bericht en het meedenken
spannend juicey. wat zou je doen als je zwanger zou blijken? ik denk idd dat als je bm vlies dun is, die kans nihil is.. maar de vraag is wel waarom je dan niet ongi wordt. ik hoop dat ze iets kunnen vinden dat de pijn verklaart! succes
Dank je wel, Klingel!! Als ik zwanger zou zijn, zoals eerder omschreven; "Ik zou het niet erg vinden, maar als het even kan wachten, graag" Dus, wie weet ontmoeten we elkaar gewoon weer, als ik wel zwanger ben/probeer te worden En ach ja, als het zo is, een feestje maken en heel erg dankbaar zijn dat ik zwanger 'mag' worden!!!
Ik zou maandag inderdaad even opnieuw testen.Je hebt er toch nog één liggen. De test geet niet altijd een duidelijke uitslag als je nog maar net over tijd bent. (Bijvoorbeeld te veel gedronken van te voren kan bij een hele prille zwangerschap al een vals negatief geven!) Als je een paar dagen verder bent en ochtendurine gebruikt, zal de test het echt wel aangeven als je zwanger bent. (Je hoeft niet persé met ochtenurine te testen, maar de concentratie HCCG is dan wel iets hoger, dus een wat kleinere kans op een vals positief.) Als je maandag weer negatief test, kun je denk ik gerust weer met de pil beginnen. Het kan inderdaad voorkomen dat je eens een menstruatie overslaat. Als je te laat begint, is de pil de eerste periode minder betrouwbaar. Aangezien je bij voorkeur nog even wilt wachten, zou ik dat risico niet nemen. Succes!