multi zwanger worden pillen van etos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babybelle, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    wie slikt ze ook?
    ik heb gelezen dat je er een langere cyclus van kan krijgen en ik verlies idd altyd minstens 1 week voor me nod al bloed, werd er gek van en nu t wegblijft word ik er ook gek van.
    ik ben aant denken om met die pillen te stoppen gewoon om te zien of er dan meteen weer bloedingen zullen komen want ik moet nog 5 dagen geduld hebben en ik dat geduld heb ik dus niet

erggg

ik hoop wat reacties te krijgen
    grtjs xxx babybelle

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Hoi hoi,

Ik slik niet die van de etos maar van de kruidvat (maar heb zo'n idee dat die allemaal uit dezelfde fabriek komen). Ik nu mijn 1 pilvrije ongi af aan t wachten na stopweek met pil en zie mijn banner...
    Ben nu aan de gewone foliumzuur dus ik wacht t ook ff af.
    Ben dus ook erg benieuwd naar de reacties hier.
    Is het echt zo of zit het tussen onze oren?

3. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    hoi wendy ik hoop dat t snel raak mag zijn
    maar ik denk dat er toch een verschil in zit, want die van de etos, daar zit ook agnus cactus in en dat schynt dus effect te hebben op je cyclus, omdat de pillen ''zwanger worden" heten dacht ik dat t wel goed zou zijn maar ik begin daar mijn bedenkingen over te krijgen, ik wacht t gewoon nog n paar dagen af, als me ms nie doorkomen ga ik ze effe niet slikken om te kijken of ze dan gaan doorkomen.
    en veel zit idd tussen onze oren

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb ze geslikt en werkte heel goed binnen 2 maanden liep mn cyclus netjes op 28 dagen nu slik ik etos zwanger zijn

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik heb ze bij alle 3 geslikt en ik vond ze super. Mijn cyclus is erg onregelmatig en lang en met die pillen werden ze veel korter!

Ik nam er trouwens maar 1 per dag ipv 2

6. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik slik ze nu 1,5 maand en heb nu voor het eerst een eisprong gehad halverwege m'n cyclus! Ben dus ontzettend blij want voorheen had ik m'n eisprong helemaal aan het einde en werd twee dagen later ongesteld. Blijf ze dus nog even slikken.

7. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    leuk te lezen dat jullie er tevreden over waren, dit is bij mij de eerste cyclus dat ik ze slik dus eigenlijk zou k gewoon effe moeten afwachten
    ik heb alleen 1 fout gemaakt, ik slik de hele tyd 1 per dag, had t gewoon ni in de gaten dat er 2 per dag stond, echt dom.
    nu vandaag ook gewoon 1 geslikt, ik ga denk ik 2 per dag slikken vanaf volgende cyclus

8. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    HIer nog een etos-zwanger-worden-gebruiker.
    Ik heb ook wisselende verhalen gelezen over de pillen maar ik moet zeggen hier een positief verhaal. 23 sept begonnen met slikken en vrij wel meteen 28 cyclus en nu zwanger!
    Kan ook goed gaan dus!
    Maar of dat aan die pillen ligt????
    Succes!

9. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Hoi,
    Ik slik etos zwanger worden sinds 1 november. Aangezien mijn cyclus echt lang en onregelmatig is. Heb nu wel het gevoel dat mijn lichaam 'bezig' is maar of de pillen echt helpen zal nog moeten uitwijzen.
    Liefs Alleentje

10. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Weet iemand vanaf wanneer je zwanger zijn mag gaan slikken? Is dat meteen vanaf het moment dat je zwanger blijkt te zijn, of pas vanaf 12 weken zwangerschap?

11. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    hoi ik slik ze dus sinds 2 november ;)
    wanneer is je nod als ik vragen mag? ik heb deze maand echt gedacht dat ik zwanger was maar nu denk ik er anders over.. ik verloor enkele dagen geleden een vleesklonter maar ja nog steeds geen bloed of niks dus ik snap er niks van..mijn nod is woensdag

12. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    hoi ik kan dit niet met zekerheid zeggen maar ik kan je wel quoten wat er staat op t doosje zwanger worden en dat is;

Ben je zwanger geworden? Gebruik dan 'Etos Multi Zwanger Zijn' met een hiervoor ontwikkelde samenstelling.

dus ja, als ik dit moet geloven is t vanaf t moment dat je weet dat je zwanger bent.

grtjs

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    @babybell

Kan een innestelingsprop zijn!!Wil je geen hoop geven maar toch..

Ik nog steeds op de wachtbank,tuurlijk weet ik dat het niet "vreemd' is als je niet meteen ongi wordt, maar met nu al dag 43 begin ik er toch echt de balen van te krijgen..
    Wil gewoon een seintje van mn lichaam dat het functioneerd!
    Mischien toch maar die pilletjes eens proberen..
    Inderdaad in die van de kruidvat zit wat anders dus stop daar maar mee dan..

14. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    @ wendy, hoe bedoel je? dat je dus met die van de kruidvat moet stoppen of dat ik met die van de etos moet stoppen? want ik snap tnie.. je kan die multi proberen als je cyclus zo raar doen,lijkt me echt frustrerend.. ik heb elke maand al een week voor ik ongi moet worden al bloedverlies, rozig, spikkeltjes bloed enzo.. en toen begon ik dus met deze zwanger worden pillen en nu blijven ze weg en ben ik niet overtyd en toch gefrustreerd omdat ik dus nie zie dat ze eraan komen en ook negatief test maar ja ik testte te vroeg dus da was logisch, eigenlijk is alles logisch behalve ik:)

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113

sorry voor de onduidelijkheid.
    ik ga stoppen met de kruidvat en starten met de etos haha..

jij ook nog even in spanning afwachten dus!

16. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    ja idd, heeeel veeel spanning

17. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ik ben ook deze maand begonnen met de etos pillen. Voorheen gebruikte ik alleen foliumzuur van evasin. Reden van mij om op andere over te gaan is dat er gewoon wat meer in de pillen zit, vitamines ed. Op zich is mijn cyclus wel redelijk regelamatig, dus dat was niet de reden. Gewoon omdat ik niet zo'n groente en fruit eter ben, en op mijn werk kant en klaarmaaltijden eet. Hopelijk helpt t. zit nu in de 4e ronde. Ook ik kan er niet echt aan wennen dat je deze pillen 2 keer moet sliken. 's ochtends zit er wel goed in maar 's avonds vergeet ik 't ook wel vaak. Hopelijk kan dit geen kwaad.

18. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    hoi bloempje, ik zie dat we van tzelfde jaar zijn. ga je nu ook voor je eerste? ik hoop dat t snel raak mag zijn alleszins.
    en ik hoop dat je cyclus ook gewoon normaal blijft want als t ni zo is beginnen de frustraties(althans bij mij)

19. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    hoi babybelle,
    Wij gaan idd ook voor de eerste. Spannend hoor, maar van mij mag het nu weleens lukken. Vandaar de hoop op deze etos pillen. Als mijn cyclus ineens sterk veranderd, stop ik er ook maar weer mee denk ik. Ik weet ook wel dat ik geduld moet hebben hoor en 4 maanden is op zich n iet zo heel lang, maar merk gewoon aan mezelf dat ik er wel klaar voor ben, en ook een betje klaar mee ben met het om de dag klussen haha. Als het deze maand niet raak is wil ik misschien beginnen met ovutesten. Kijken of mijn gevoel klopt wanneer ik denk dat ik een eisprong heb. Hoelang ben jij al bezig?

20. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    ik ben al wat langer bezig, ong 1,5jaar.. en eigenlijk pas sinds de zomer echt op de vruchtbare dagen aant proberen enzo.. maar me man heeft nie zo n sterk zaad dus missch wordt voor ons toch binnenkort iui

Deel Deze Pagina