Lori super gefeliciteerd! Ben in de pauze naar de KV gegaan en heb wat andere testen gekocht (KV + CB) ben nog steeds niet ongi dus gooi er zo maar even een test achteraan.
Ik had gisteren ook mijn eerste NOD moeten hebben en ik kan de klok er echt op gelijk zetten. Ook ik heb het gevoel dat het bij ons deze keer raak is, maar gisteren en vandaag nog niet positief getest. Ook nog geen druppel bloed te bekennen dus........... Wachten Wachten Wachten Succes allemaal en Lori gefeliciteerd
Nou meiden! Sinterklaas heeft toch nog een kadootje achtergelaten voor ons! Net een test gedaan van de Kruidvat en na 2 minuten verschijnt er een Plusje! Ik ben dus zwanger! en dat 2 maanden na mijn curretage. Ik ben echt superblij!
Hey alle zw dames van harte GEFELICITEERD. Ik ben gisteren ongie geworden weer netjes op tijd. Nog wel misselijk maar ik ben denk ik oververmoeid. Het is een beetje dubbel aan de 1 kant ben ik blij dat ik weer ongie geworden ben en aan de andere kant toch wel een beetje jammer. Volgende x beter.
Gefeliciteerd vrouwtje80! Snelly, ik ben altijd misselijk als ik ongi moet worden, dus trek je daar niet al teveel van aan.... Super klaaskadootje!!!! Hier wachten op een kerstkadootje hihi