Heb vorige week een positieve ovu test gehad zie album! Maar doe voor de zekerheid vandaag ook nog een test gedaan en die is zowat positief snap er niks van, staat ook in mijn album! Wie helpt!
Moeilijk, zie dat je een lange cyclus hebt, dus zou toch naijlen ovu kunnen zijn misschien. Voor evt vals positief bij zwangerschap, lijkt me 6 dpo wat vroeg...maar je weet natuurlijk nooit. Ik zou morgen nog een testje doen en kijken of het afneemt.
Heb je maar die 3 testen gedaan? Op foto 2 je onderste foto vindt ik een posi ovutest trouwens de rest niet.
Vind het echt raar, heb echt mijn ei gevoeld, en dus een positieve test! Kun je ook 2x een eisprong hebben?
Ja dit vind ik ook, alleen die onderste is positief. Was dat die vandaag? Want dan heb je nu pas je eisprong, het kan heel goed dat je lichaam al eerder heeft geprobeerd je eitje te laten springen maar dat het nog niet gelukt is.
Nee andere testen waren echt niet positief toen dus niet bewaard, ben vorige week zondag begonnen met testen en maandag was die al positief, dinsdag nog meer, en nam toen s'middags alweer af, daarna bleef ik een lijntje zien maar nu is die wel heel duidelijk lijkt me!
Als die wat ik noemde idd van vandaag is is nu pas je eisprong. Van al je andere testen is geen positieve erbij.
Die wat je net plaatste is niet positief. Als je een knaller hebt gehad kan je daarna ook gewoon nog lh in je lichaam hebben. Maar omdat jij geen vergelijking meer hebt durf ik daar niks over te zeggen. Het kan zijn dat toen je ei niet gesprongen is idd.....zeker even doortesten! Maar waarom heb je na die knaller van vorige week nu weer getest dan ? Want tussendoor had je niet meer getest of wel?
Nee niet positief maar wel bijna toch? Waarom getest omdat ik wat rare steken had dus dacht doe een ovu test! Nu spijt van haha
Je ovutest reageert ook op hcg... Dus misschien dat er daarom vandaag ook wat te zien is maar niet zo donker?....
Als ze vorige week pas een knaller had is het nu net ingenesteld dus dat zie je echt niet op een ovu. Nou doortesten hoor het kan dat je ei toen niet is gesprongen en het nu pas gaat doen. Hou me op de hoogte want ben wel nieuwschierig .
Ja morgen weet je al een hoop meer hoor....is ie lichter is je ie toch al geweest moet je ei nog komen wordt ie duidelijker. Anders wat ovu erbij kopen?
Ik had ook een positieve ovulatietest. En ik wist ook zeker dat ik mijn eisprong gehad had. Voelde ik ook elke maand. Ik was/ ben zwanger
Want lees vaker over ovu en zwschap.....soms heb je een knaller en wordt je ongi. Soms zie je niks en ben je zwanger. Maar al 6 dagen voor nod een knaller ovu van hcg? Dat is bijzonder hoor.