Haat aan de indroogstreepjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Chiara2, 11 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiara2

Chiara2 Actief lid

25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Gisteravond laat een test gedaan van de Kruidvat. . .ik dacht iets heel vaags te zien maar misschien was het hoop.
    Vanmorgen (7 uur later) weer een test gedaan maar hier was hij wit. Als ik kijk op die van gisteravond is hij opgedroogd en zie ik echt een tuurlijntje. Wat een mindfuck!

Iemand wel eens opdrooglijntje gehad van de 2voor5 van Kruidvat? Ik heb eigenlijk altijd test gedaan en lijntje is zwanger. Ook als die er later (nog) staat maar omdat die van vanmorgen wit was twijfel ik weer.

Ik weet het, ik weet het . . Ik moet gewoon even wachten en opnieuw testen. Maar dat wachten is zooooo bagger ;)

Ps zit op dag 24 maar geen idee wanneer eisprong was aangezien ik cyclussen heb variërend van 30 tm 35 dagen:) Dus als dat nu weer zo is dan ben ik indd erg vroeg met testen. Maar het ging mij om het feit dat er nu wel een lijntje staat van dr test van gister en die van vanmorgen niet .

Bijgevoegde bestanden:

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Die van gisteravond mag je nu ook niet meer aflezen ;)! Ik zou morgen opnieuw testen. Ik heb zelf nooit indrooglijntjes gehad.

3. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Helaas lees ik overal (sowieso heel veel hier op het forum, maar ook op andere fora's) dat de 2voor5 van Kruidvat tegenwoordig vaak vals-positieve lijntjes geeft helaas. In dat geval zou ik het zekere voor het onzekere nemen en een predictor kopen.

4. Skip1981

Skip1981 Lid

16 jul 2018
    29
    15
    3
    Vrouw
    Ik heb bij veel testen en met name die van Kruidvat een indrooglijntje gehad.
    Maar mijn eerste test nu ik zwanger ben, begon ook heel ligt.
    De predictor is dan wel een aanrader. Die laat niks aan de verbeelding over. Succes!’

5. Chiara2

Chiara2 Actief lid

25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    I know!! Maar ik bewaar ze altijd en dacht even kijken nog. . .

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Ik heb ook wel indrooglijntjes gehad bij de kruidvattesten.

7. Chiara2

Chiara2 Actief lid

25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Potverdorie!!! Ze waren zo goed die dingen!

8. Chiara2

Chiara2 Actief lid

25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Oké helder. . . Niet meer erna aflezen. . . En als je zekerheid wilt de predictor bestellen. . Jammer want die zijn ook zo duur :(

Thanks voor jullie reacties!

9. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Als je even goed zoekt heb je vaak ook kortingverpakkingen, 2 stuks voor rond de € 11,-. Voor die prijs heb je iig wel zekerheid. De Sensitest midstream extra gevoelig 6 voor € 15,- heb ik ook goede ervaringen mee.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Indrooglijntjes kan je op elke test hebben, ook de duurste.
    Daarom mag je ze niet aflezen na afleestijd ;).

Dus eigenlijk is het niet haat aan de indroogstrepen, maar haat aan onze nieuwsgierige aard dat we toch na uren nogmaals kijken, ondanks dat we weten dat we het niet moeten doen :D

11. Chiara2

Chiara2 Actief lid

25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Nieuwsgierig??!!! Welneeeeee
    Ongeduldig ???!! Welneeeee

Hahaha ;)

Deel Deze Pagina