Ik kreeg van m'n vriendin partij testen die over de datum zijn. Ik ha gisteren m'n nod en al vanaf maandag idee dat ik ongesteld moet worden. De testen zijn Omo wit maar de controle streep staat er wel. Wie weet of over de datum testen nog werken? Heeft er iemand wel eens negatief getest en was toch zwanger? Ik ga nu tot maandag wachten maar was even benieuwd. Ik kan ook zomaar een ander cyclus hebben natuurlijk.
Geen ervaring mee helaas maar als je twijfelt koop je toch gewoon even een nieuwe in de winkel. Aangezien ze over datum zijn zijn ze neem ik aan niet meer zo betrouwbaar als dat er geclaimd wordt. Succes!
Ja dat klopt als ik twijfel koop ik gewoon een nieuwe maar omdat het hier niet zo n vaart loopt allemaal rn geen haast heb heb ik gewoon eerst deze geprobeerd. Ik wilde even ervaringen horen. Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik ze van de action halen. Nu weer beetje buikpijn dat heb ik al dagen maar het zet maar niet door. 😞. Ook rommelende darmen. Nou we zien wel.
Ik zou die datum niet gelijk zo serieus nemen, maar de fabrikant kan de werking gewoon niet meer garanderen na die datum. Betekend niet meteen dat ze slecht zijn! Succes met wachten! Ik hoop het voor je..
Ja dat zou jammer zijn! Je kan idd een nieuwe test proberen, maar ik denk wel dat als de controle streep gewoon goed is je er van uit mag gaan dat de test het ook gewoon nog goed doet!
Ik heb van een kennis wat oude ovulatie tests van cb gekregen, ook over de datum. Die doen het nog echt perfect. Zoals hierboven ook is gezegd het gaat om een soort garantie die ze dan niet meer afgeven, niet dat de test niet meer werkt. Maar elke test heeft natuurlijk een foutmarge want niets kan (en mag) 100% garanderen, ook tests die niet verlopen zijn. Het kan zijn dat je vals negatief test. Dan zou je nog een testje moeten wagen. Hoeft niet per se een nieuwe te zijn. Succes
Hm.. Ben je zeker dat maandag je NOD was? Heb je temperatuur bijgehouden ?? Gek! Ik weet het anders ook niet zo
Ja dan kan je inderdaad niet anders doen dan afwachten. Naast de mogelijkheid niet zwanger is er dan ook de mogelijkheid dat je nog nog veel te vroeg bent om te testen (als we er even vanuit gaan dat je ei wel is geweest). Succes met afwachten!