Hi dames. Na 2 biochemische zwangerschappen heb ik me wederom niet kunnen bedwingen met vroeg testen vandaag ben ik 8 a 9 dpo en gisteren had ik lichtere streepjes en vandaag een stuk duidelijker (zie foto’s). Vol goede moed vanochtend dan ook de cb digital gebruikt, maar die gaf ‘niet zwanger’ aan heeft hij dan nét niet genoeg gehad?? Predictor is links gisteren en rechts vanochtend en de kv was gisteravond licht positief waarbij nu na 2 min al een duidelijke lijn kwam..
Hey, ik denk dat je lijntjes nog te licht zijn voor de CB. Die heeft volgens mij flink wat HCG nodig. Ik zou even een paar dagen wachten HCG verdubbeld ongeveer om de dag.
Ah oké. Ik dacht dat die even gevoelig was als de kv, vandaar dat ik hem toch al gedaan had zoek vooral die bevestiging na afgelopen 2 maanden Maar hey! Nu wél eindelijk oploop waar het vorige 2x na een licht positieve test snel afliep. Ik houd hoop!
Ja maar volgens mij staat de kruidvat er ook wel om bekend eerder HCG op te pakken. Iniedergeval soms al vanaf 8HCG terwijl in de bijsluiter volgens mij 25HCG staat. Ik snap dat je wat meer bevestiging wilt zeker na de 2 biochemische maar ik denk dat je alleen maar kunt afwachten. Je bent nog vroeg. Maar als er al oploop in zit dan is het alleen maar goed!! Ik hoop dat je snel een knaller hebt!
Dank je wel! Ja dat had ik idd ook al ergens gelezen. Ik hou me vast aan de oploop en m’n beginnende kwaaltjes
Dank je! Ik heb de afgelopen dagen jouw posts gevolgd, zelf ook begonnen met de easy@home en daarna de predictor Jij ook gefeliciteerd!
Welke digitale heb ije gebruikt? Met weken indicator is wel echt gevoelig is mijn ervaring Maar het blijft een indicatie he! Ik zou gewoon doortesten met streepjes testen.
Testen zien er hoopvol uit, lekker doortesten . Ik ben ook benieuwd na welke CB digitaal je hebt gebruikt, want ook mijn ervaring is dat deze erg gevoelig zijn.
die met wekenindicator had ik gedaan. Denk dat hij net te weinig heeft gehad om aan te slaan. Heb zojuist de ultravroege gedaan samen met een etos early (kon me niet bedwingen) en het resultaat :
Ahh kijk super! Gefeliciteerd! Met indicator zou ik persoonlijk ook niet meer doen, ik vind ze juist meer onrust geven dan bevestiging haha.
Nee ga ik ook niet meer doen idd. De bevestiging heb ik nu en test nog even door voor oploop, maar zover als nu ben ik nog niet gekomen in de afgelopen 9 maanden. De biochemische had ik na een licht positieve test vrijwel meteen afloop. Ik heb er alle vertrouwen in deze keer Met mijn lf van 9 dagen is het dan toch gelukt en is morgen/overmorgen mijn NOD. Het heeft wat langer geduurd dan bij m’n eerste 2 kinderen, maar het wachten waard Nu hopen dat hij/zij blijft zitten, maar voor nu echt even op een roze wolkje
Ik duim voor een mooie oploop en een plakbaby! Al fijn dat je al verder bent gekomen dan eerder, dat is toch wel hoopvol! Nogmaals gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Laat je weten hoe het verder gaat? Ik denk dat de andere cb binnen 2 dagen ook positief gaat zijn.
Dank je wel Ik hou het nu enkel nog maar op de streepjes voor oploop de komende dagen. Erna geloof ik het wel. De cb voegt voor mij niets meer toe gezien ik weet wanneer mijn eisprong was en hoever ik ben dt kreng maakte me zo onzeker