Heb je de arts je testen laten zien of niet? Ik zie ook duidelijk op beide een streep. Zou ook een CB DIGI doen
Ik testte al heel snel met cb digi positief! Dus idd die test doen en je bij die uitslag neerleggen. Succes!!
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik heb precies hetzelfde gehad enkele maanden geleden.. Ik was toen reeds 6 weken over tijd, bloedtest ziekenhuis negatief.. Bleek achteraf een infectie aan het baarmoederhalsslijm te zijn.. Schijnt veel voor te komen, vooral als je langer als 10 jaar aan de pil bent geweest
Ik denk dat je zwanger bent...ik zie duidelijk een streep...spannend ik zou om een bloedtest vragen...ik duim!
Ik denk ook dat je zwanger bent. Ik vind die testen van de kruidvat heel betrouwbaar. Ik heb er zelf vroeg mee getest.
Ik heb ook altijd getest met dezelfde kruitvat testen. 2 voor 5 euro. Ik heb toen een week voor NOD al zo'n streepje als jij en iedere dag werd de streep iets donkerder. Ik denk ook dat je zwanger bent!! Deze testen vind ik erg goed!
Ben ook wel benieuwd. Vind het wel raar dat je huisarts het hierbij gelaten heeft en geen bloedtest heeft gedaan. Veel succes met het testen!!! Ik duim!
Vergeet niet dat deze testen zijn gedaan bij 3 weken over tijd! Dan is het wel een erg lichte streep hoor. Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van de digitale. Maar goed. Ieder lijf is anders. De enige manier om het echt zeker te weten is een echo. Ik ben zelf ook ooit zomaar ineens 3 weken over tijd geweest. Deed toen digitale test en die was negatief. De huisarts had me toen (na bloedtest die ook negatief bleek) doorgestuurd naar ziekenhuis voor een inwendige echo. Voor de zekerheid. En omdat ik bleef doordrammen dat ik normaal altijd precies op tijd was (zelf bijna tot op het uur) en dat ik zeker wist dat er iets aan de hand moest zijn. Ik hoop trouwens dat ik ongelijk krijg