testen positief, dokter zegt negatief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rowun, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oh spannend ik zie ook streep hoor! cb digitaal morgenochtend doen en dan moet hij werken!

2. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Heb je de arts je testen laten zien of niet? Ik zie ook duidelijk op beide een streep. Zou ook een CB DIGI doen

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik testte al heel snel met cb digi positief! Dus idd die test doen en je bij die uitslag neerleggen. Succes!!

4. lb1985

lb1985 Actief lid

2 feb 2013
    109
    0
    0
    Ik run een eigen zaak. Groothandel en opleidingsin
    Ik wil je niet teleurstellen, maar ik heb precies hetzelfde gehad enkele maanden geleden.. Ik was toen reeds 6 weken over tijd, bloedtest ziekenhuis negatief.. Bleek achteraf een infectie aan het baarmoederhalsslijm te zijn.. Schijnt veel voor te komen, vooral als je langer als 10 jaar aan de pil bent geweest

5. rowun

rowun Lid

20 feb 2013
    9
    0
    0
    Amsterdam
    Zelfde test een urine test heeft de dokter gedaan.

6. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Ik denk dat je zwanger bent...ik zie duidelijk een streep...spannend ik zou om een bloedtest vragen...ik duim!

7. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Ik denk ook dat je zwanger bent. Ik vind die testen van de kruidvat heel betrouwbaar. Ik heb er zelf vroeg mee getest.

8. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    hoeveel kost zo een cb digitale test?

9. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Spannend!!:)

10. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Dat verschilt heel erg per winkel en ook welke je haalt, er zijn verschillende testen van cb

11. Ann Lee

Ann Lee Lid

25 apr 2011
    91
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook altijd getest met dezelfde kruitvat testen. 2 voor 5 euro. Ik heb toen een week voor NOD al zo'n streepje als jij en iedere dag werd de streep iets donkerder. Ik denk ook dat je zwanger bent!! Deze testen vind ik erg goed!

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ben benieuwd!

13. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ben ook wel benieuwd. Vind het wel raar dat je huisarts het hierbij gelaten heeft en geen bloedtest heeft gedaan. Veel succes met het testen!!! Ik duim!

14. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie wel streepjes idd... Al weer getest met een digi??

15. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Vergeet niet dat deze testen zijn gedaan bij 3 weken over tijd! Dan is het wel een erg lichte streep hoor. Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van de digitale.

Maar goed. Ieder lijf is anders. De enige manier om het echt zeker te weten is een echo.

Ik ben zelf ook ooit zomaar ineens 3 weken over tijd geweest. Deed toen digitale test en die was negatief. De huisarts had me toen (na bloedtest die ook negatief bleek) doorgestuurd naar ziekenhuis voor een inwendige echo. Voor de zekerheid. En omdat ik bleef doordrammen dat ik normaal altijd precies op tijd was (zelf bijna tot op het uur) en dat ik zeker wist dat er iets aan de hand moest zijn.

Ik hoop trouwens dat ik ongelijk krijg ;)

Deel Deze Pagina