Topamax

Discussion in 'Zwanger worden' started by Enjoy81, Feb 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Enjoy81

Enjoy81 Nieuw lid

May 4, 2012
    4
    0
    0
    zeer centraal
    Dames,

Is er iemand van jullie die Het medicijn Topamax heeft gebruikt voordat zij ging proberen zwanger te worden? Zo ja wat is jullie ervaring hier in?

Ik hoor het graag.
    Grtz, Sharon

2. bonita

bonita Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik. Ik heb het een aantal jaren dagelijks gebruikt, maar toen ik wist dat we voor een kleintje zouden gaan, heb ik het afgebouwd. Uiteindelijk was ik er helemaal vanaf, volgens mij al een maand voordat ik met anticonceptie stopte. Ik wilde het risico niet lopen op misvormde kinderen, zoals in de bijsluiter stond vermeld.

Na het stoppen met Topamax heb ik een paar maanden nog wel redelijk veel migraine gehad. Maar geleidelijk aan werd het minder en nu heb ik nog maar zelden echt zo'n migraine als destijds. Achteraf denk ik dat mijn migraine veroorzaakt werd door de anticonceptiepil.

3. Enjoy81

Enjoy81 Nieuw lid

May 4, 2012
    4
    0
    0
    zeer centraal
    Dank voor je reactie. Dat was bij mij ook deels zo. Nadat ik ben gestopt met mijn Topamax heb ik nog 5 maanden gewacht. Hoe lang deed jij er over om zwanger te raken?

4. bonita

bonita Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds bezig met zwanger raken, sinds juli 2010 :(. Maar dat heeft met PCOS te maken.

5. Enjoy81

Enjoy81 Nieuw lid

May 4, 2012
    4
    0
    0
    zeer centraal
    Oh jeetje. Thanks voor het reageren en het gaat ons lukken!

Share This Page