Hoi ik had duidelijk positieve testen action en kv 2v5 en etos eigen merk en kv plus . 2 weken geleden een echo gehad zeiden ze 4a5 weken baarmoederslijmvlies en een stipje dachten ze te zien maar gisteren had ik erge buikpijn en mocht langs komen bij de gyn echo verdikt baarmoederslijmvlies geen stipje te bekennen bijna 2 weken na vorige echo urine zwangerschapstest daar gedaan Door hun licht positief gelijk hcg bloedgeprikt hcg 0 😑 ze zei dat ik ook niet zwanger ben geweest omdat ik geen bloedverlies heb gehad en ze zou dat moeten kunnen zien op de echo er zaten wel 2 kiestes in me linker eist van 3 cm per stuk . Ik plas dus gewoon positieve testen terwijl ik niet zwanger ben het is dus mogelijk meiden Hoe het komt weten ze niet ze gaan het wel uitzoeken dit hadden ze nog nooit meegemaakt
Wat raar dat ze dat nog nooit hadden meegemaakt.Het kan inderdaad door de cystes komen.En dat is,zeker in de medische wereld,algemeen bekend. Maar voor jou wel enorm vervelend meis,zo denk je pril zwanger te zijn,en zo blijkt dat helemaal niet zo te zijn.Ik hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt.
Ja dat kan jammer genoeg echt gebeuren. Veel sterkte, hopelijk klappen de cystes snel! wens je veel sterkte toe.
Raar hè!! Ik heb dan wel een spiraal, maar ook positief getest, maar ook niet zwanger dus. Nog iemand van het forum had het zelfde. Ook een kennis van mij een positieve test, maar ook niet zwanger :S Wat is dat toch
Ja heb het wel vaker gehoord ik test 9 van de 10 keer wel een licht streepje maar niet duidelijk positief dat had ik alleen als ik zwanger was maar me gevoel klopte wel ik voelde dat het niet goed was dus ga voortaan beter naar me gevoel luisteren ik heb nu wel spijt dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan testen echt veeeel weggegooid geld
Ook ik heb ervaring met positief plassen tijdens een cyste. Mijn cyste was 5cm en zat aan mijn linker eierstok. Volgens de medici kon ik ook niet zwanger raken en kon mijn menstruatie wel een half jaar weg blijven, dat was in augustus. En in januari ben ik wederom naar de huisarts geweest omdat ik nog niet ongi was geworden en weer getest en was die weer positief. En in februari kreeg ik weer een echo en kreeg toen een grote schrik... Ik was wel degelijk zwanger.... Al 12 weken..... Super gelukkig natuurlijk, maar het kon niet volgens de gyn.... Nu is dat wondertje inmiddels alweer 8 jaar.... Dus ja met cyste kun je positief testen als de cyste hcg aan maakt, en kun je ondanks de cyste dus ook zwanger raken