@nies: Tja, ik weet eigenlijk niet waarom ik pas zo laat positief teste. Ik was in de eerste ronde zwanger. En ondanks dat ze zeggen dat de pil geen invloed heeft op de testen heb ik altijd gedacht dat dat he wel was. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik te weinig hgc hormoon had. Met deze zwangerschap teste ik dan 4 dagen na mijn nod positief....maar moet er wel bij zeggen dat het streepje bijna niet te zien was. En 8 uurtjes later was het streepje op de test weer helemaal verdwenen (een kruidvat test waar ik nooit problemen mee heb gehad) Heb daarna een etos test gedaan...ook super licht streepje (die gelukkig niet weg ging) en zie hier resultaat...alweer 19,5 weken verder.
Nou te gek, Linda! Het maakt ook niet uit of je een laat ei had of niet, die positieve test is het belangrijkste! En nu lekker zwanger van een 3e!...Super gewoon! Het zal ook mijn 3e worden... ik hoop zo dat die test toch nog posi word! Liefs Nies
m'n duimen draaien voor je Nies! Je bent nog maar 1 dag overtijd zie ik....dus nog genoeg tijd om positief te testen duim. duim, duim
Thanx meis!...Lief van je!... En geniet jij lekker van je zwangerschap en je twee kleine druiffies. Je zult het wel druk gaan krijgen Maar wel heel leuk!Hoe oud zijn je twee kindjes? Mijne zijn 11 en 4, dus als er nog een beebje komt dan heb ik het wel wat rustiger omdat de andere twee op school zitten. Maar het lijkt me zooooo gezellig, lekker groot gezin!
Dank je Nies...ik geniet ook heerlijk van deze zwangerschap....ook extra omdat dit mijn laatste zaL zijn. Maar voel me dan ook heel compleet zo met z'n 5'n strakkies Mijn dochter word over 3 maandjes 5 en me zoontje is nu 15 maandjes...en zal dus zo rond de 19 maandjes zijn als onze derde uk zich aankondigt. Het is ook wel druk....en straks nog drukker. Maar dat weegt allemaal niet op tegen wat ik er allemaal voor terug krijg. Ik heb echt lieverds van kinderen (jaja....net zoals elke mama hihi ) en geniet elke seconde weer van ze! Fotootjes staan trouwens in me album van me kinderen
Aaaaaaaaaaah, ja dat zijn prachtige kindjes!...En dat het schatjes zijn, geloof ik direct Geniet er lekker van meis en bedankt voor je steun!... Liefs Nies P.S heb ook ff een foto van mijn twee jongens in mn album gezet
hey nies, Wat een leuke knullen heb je. Daar moet eigenlijk nog een klein meiske bij Dus laat die posi test maar z.s.m komen hielkje
ik moest zaterdags ongi worden en heb de woensdag daarvoor positief getest met CB digitaal en met een test hier van de site, en allebei positief!
hallokes, mij ken je ook he Ik ga straks bloed laten nemen, ik test ook steeds negatief. met bloed kan je denk toch op meer op vertrouwen he
Hallokes, heb net gebeld voor bloeduitslag en was negatief, dus m'n pendels van oktober komen niet uit. Waarschijnlijk ben ik hormonaal nog niet inorde heeft ze gezegd, gewoon afwachten....