test S. deel 1

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by escegeer86, May 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. escegeer86

May 23, 2011
    23
    1
    1
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik wil jullie even iets vertellen en dan natuurlijk ook heeeel graag jullie mening horen (+advies!!!!)
    Ik slik de pil, maar ben hier totaal niet secuur in.. En nu denk ik dat het toch fout is gegaan.
    Ik word altijd in de nacht van zaterdag op zondag ongesteld, of ik de pil nou wel of niet goed heb geslikt in de 3 weken.
    Maar nu ben ik al 2 weken helemaal niet mezelf, huilbuien, boos worden op niets, gemene opmerkingen, eetbuien, s'ochtends erg misselijk en braken, moe, s'avonds erge hoofdpijn, s'ochtends een bloedneus.. Ik kan winkelen en de gekste dingen in m'n winkelmand (engels drop, bah!! Maar daar had ik ontzettend veel zin in)
    Mijn vriend zei ook al.. Je bent gewoon zwanger maar moest nog 4 dagen voor mijn menstruatie, ook mijn moeder zei; ik zie iets aan je, er is iets met je (ik woon niet meer thuis).. Ik zat te wachten op m'n menstruatie, heb van te voren harde buiken, vette puist op mijn kin.. Maar nu helemaal niets van dat alles!!!
    Nu heb ik gistermiddag een test gedaan, ochtendplasje was zo weinig dus daar heb ik niets van opgevangen...
    Heb de test gedaan, mijn vriend laten kijken maar er stond gewoon een dikke streep (zie foto 1) we hebben de test gelijk terug gedaan in de folie en in het emmertje in de badkamer gestopt, was gewoon klaar, ik ben niet zwanger!
    S'middags nog niet ongesteld, voelde ook niets opkomen.. Nu heb ik gisteravond de test uit het emmertje gehaald en daar zag ik toch echt een +, zwanger dus (zie foto 2******)

Nu heb ik vanmorgen de huisarts gebeld, moest gelijk langskomen, had ook urine opgevangen en de test van gister meegenomen. De assistente zei gelijk; je bent hartstikke zwanger maar ik doe nog even een testje... Maar uit deze test kwam echt helemaal niets!! Niet positief, niet negatief... Het is zo vreemd allemaal..

Wat raden jullie mij aan? En wat denken jullie?
    Hoop van jullie te horen!!

Groetjes S.

****** foto 2 in reactie!!!!

2. escegeer86

May 23, 2011
    23
    1
    1
    NULL
    NULL
  3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

de streep is waarschijnlijk dan een indroogstreep, zou dan over 2 dagen voor de zekerheid nog een testje er tegen aan gooien..

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mmm vreemd allemaal. Normaal verdubbelt je Hcg om de dag. Dus even een paar dagen wachten en weer proberen.

Succes!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die plus-testen zijn niet zo betrouwbaar (tenminste, ik vind het rotdingen) en zorgen alleen maar voor een hoop onzekerheid!

De verticale streep moet namelijk even breed zijn als de verticale controlestreep.
    En ik zie bij jou volgens mij alleen maar een welbekende pennenstreep (die wel vaker verschijnt na de officiele afleestijd, dus een indroogstreepje). Ik zie dat als een negatieve test.

Als ik jou was, zou ik geen plus-testen meer kopen, maar een Kruidvat 2 voor 5 euro, een DA Eigen Merk test, een eigen merk-test van de apotheek of een Clearblue Digitaal die aangeeft "zwanger" of "niet zwanger".

Overigens moet je zwangerschapstesten altijd binnen de aangegeven tijd aflezen en niet een halve dag later nog eens gaan kijken. Zie de bijsluiter.

6. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

Oct 20, 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Hai hai!

Ik zou idd een nieuw testje kopen, maar dat had ik al gezegd:D. Succes!! Spannend!!!

kus!

7. Wilma06

Wilma06 Actief lid

Apr 3, 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Idd deze testen zijn echt rot testen
    Maar dit zie ik echt als negatief hoor!
    Anders moet de hele streep even blauw zijn en dat is hij niet ( en trouwens ook breder als een pennestreepje )

Ik zou idd de goedkope 2 voor € 5.- halen van kv

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Inderdaad over 2 dagen nog een testje doen, die van Kruidvat werken heel goed.
    En ik denk dat de assistente een foute test heeft gehad, die is ongeldig.

9. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    nee deze test s niet positief hoor!!

de verticale moet net zo breed als de horizontale streep zijn...

10. escegeer86

May 23, 2011
    23
    1
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb net jullie advies opgevolgd, 2 voor €5 bij het Kruidvat. Heb er ook al 1 gedaan, over duidelijk een -

Ben dus gewoon niet zwanger... Al ben ik er wel zeker van dat er iets niet goed is, ben nog niet ongesteld.

Wacht het dus gewoon nog wat dagen af!!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Kan me goed voorstellen dat je even niet wist hoe en wat!als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent zou ik gewoon nog een testje wagen

Share This Page