Siri! Wat erg voor je! Ik kreeg kippenvel toen ik je berichtje las. Heb je nog een bloedtest gehad met de uitslag dat HCG gedaald was? Ik heb de laatste dagen niet meer gereageerd, maar natuurlijk wel meegelezen. Wij zijn nog niet zo lang bezig met zwanger worden, maar ik merk dat ik me er veel te veel op focus. Ik probeer een beetje afstand te nemen, ook omdat het de laatste weken niet zo mee zit (ook met andere dingen).
Ik heb er nooit mee getest.. maar hoor hier dat het een goede test is die net als de kruidvat 2v5 weinig hcg nodig heeft heb je er mee getest???
Ja vanmorgen! Maar was negatief. Zit nu op dag 35 maar nog geen ongi!!!! Vrees dat we voor de volgende ronde moeten gaan
@ Siri: Kut zeg! Jeetje meid Sterkte! @ Liesheems: Nooiit gebruikt maar hoor er zeer goede verhalen over!
tja.... thanx, ik heb het gevoel dat ik in een 8baan zit.... eerst de miskraam, dan heel sterk voorgevoel dat ik zwanger ben.... testen zijn na negatief geweest te zijn weer positief.....dan hcg testen om zeker te zijn en dezelfde dag heel sterk voorgevoel dat het fout gaat.... volgende ochtend test inderdaad ook negatief.... helemaal rekening gehouden met ongi/VMK en dan HA die belt en zegt dat HCg zo hoog is dat het een nieuwe zwangerschap moet zijn.... ongeloof en weer omschakelen..... gelukt om me weer zwanger te voelen en mijn lichaam te vertrouwen en dan het bericht dat hcg weer is gedaalt..... en wat nu..... 3x in een maand van zwanger naar niet zwanger is een beetje teveel van het goede.... nu maar wachten op de ongi.... maar wanneer.... het voelt alsof het elk moment kan gaan komen..... ik weet niet meer wie het zei.... leentje??? maar heelverstandig om er niet zoveel mee bezig te zijn..... dat ga ik nu ook proberen..... maar zo'n forum helpt wel.... jullie zitten allemaal in hetzelfde schuitje en begrijpen dus wat er door je heen gaat als het foute boel is...... dus wel fijn en heel erg bedabkt voor de lieve berichtjes...... volgende week op vakantie en dan zien we wel weer verder..... ik denk dat ik ook ga proberen er niet zo mee bezig te zijn zodat ik niet zo diep val als het weer mis gaat......
Jeetje Siri, als je het zo samenvat is het wel erg heftig. Idd een beetje teveel van alles. Volgende week eerst maar eens lekker op vakantie en alles een plaatsje geven. Nogmaals sterkte.
Jammer, hopelijk een maart2011 beeb voor jou!!!! Zullen we met dit clubje doorgaan naar een nieuw forum (eind juli NOD) Lijstje 13 juni: Laura81 (1e kindje, ronde3) 14 juni: Babbel81 (1e kindje, ronde 3) 16 juni: LiesHeems (1e kindje, ronde 4) 17 juni: Jen89 (1e kindje, ronde 4) 18 juni: Debstertjuh (1e kindje, ronde 3) 18 juni Debby82 (2e kindje, 6 maanden bezig) 19 juni: Siri (2e kindje, ronde 1 ) 20 juni:Aprill (3e kindje, ronde 2) 20 juni: Leentje78 (1e kindje, ronde 2) 20 juni: Twijfel (4e kindje, ronde 1) 20 juni: Flippo123 (1e kindje, 12 maanden) 20 juni: WLE (1e kindje, ronde 5) 20 juni: Siepie (1e kindje, ronde 3) 21 juni: Chantal 2.e kindje, ronde 2) 21 juni: Mammatien(1e kindje, ronde 6) 22 juni: Bibi26 (..1e kindje, ronde 3..) 22 juni Jeanetjuh 23 juni: Mamaloe26 (1e kindje, ronde 6) 25 juni: Sportmama (..e kindje, ronde ..) menstruatie / zwanger / MK