@ Babbel, dat had ik nou dit weekend ook hihi... twee streepjes op een heuze test!!! Helaas was het de ovulatietest maar toch evengoed kriebels in mijn buik bij dat tweede streepje en toch ook wel een geruststelling dat er iets van een ei is...! Gisteren geklust, vandaag gaat wel lukken en morgen voor tijdens of na de voetbal!!! Ik hoop dat er een leuke voetballer scoort voor het geval mijn vriend een eventueel kind wil vernoemen naar de oranjespeler met het winnende doelpunt hihi (Wesley mway, Rafael mwah, Dirk nee bedankt, Robin kan, Eljero doe maar niet, Mark kan, Johnny neehor, Andre te ouderwets, Giovannie past niet echt bij ons, Klaas Jan zucht... HIHI sorry denk een beetje last van de warmte ik ga snel weer verder met mijn werkzaamheden..! Gr. Linda en veel succes!
Wat is het hier rustig meiden hoe gaat het met jullie? Is er al iemand op het wachtbankje? ik wel, nog 7 dagen dan is mijn nod Ik heb een dip gehad in mijn temp, maar die is gelukkig weer omhoop, pfff... ik hoop dat het een goed teken is De dag voor de temp-dip (op 5 dpo dus) voelde ik een kwartier lang heftige ongi-pijn (innestelling hoop ik) haha... Dit is een spannende tijd, de tijd na ei
@April, ja ik zit ook op het wachtbankje...! Deze ronde gestart met ovulatietesten.. Had zondag een licht streepje, maandag een dikke streep en gisten weer een lichte... Zondag en maandag 'geklust', gisteren kwam het er helaas niet van en vanaf vandaag is mijn vriend weer voor zijn werk drie dagen weg... Hopen dat het voldoende is geweest en afwachten maar... vandaag wel gevoelige borsten..... NOD 21 juli... Gr. Linda
En @babbel gisteren niet geklust dus voordeel daarvan iig geen Wesley, Arjen of Giovannie over 9 maandjes...
@linnie, hè jammer,was wel benieuwd welke naam het zou gaan worden... @ April ,ja zit nu ook op het wachtbankje, zondag positieve ovu-test gehad en zondag en maandag veel last gehad van kramp en goede slijm(lekker praatje...) goed geklust rond die dagen,dus nu maar afwachten. Was wel een beetje raar,we zijn n.l. op het huis van me schoonouders aan het passen,dus we moesten het hier doen Me man had er wel wat moeite mee,maar ik zei als het gelukt is, kan je er later hard om lachen Nu dus met mekaar vol spanning afwachten! Heel moeilijk, nu kunnen we er niets meer aan veranderen, alleen maar hopen...
Hou nu voor het eerst me temp.bij en FF geeft afgelopen maandag me eisprong aan!, dus hebben we goed geklust, nu maar afwachten wat me temp gaat doen.
Babbel plaats je kaartje in je handtekening, dan kunnen we meespieken Sharing > home page setup > get sharing code buttons > dan de bcc-code in je handtekening plaatsen Spannend, ik duim voor je
@ April ik heb hem erbij gezet, hij is alleen al op 06 juni met m'n cyclus begonnen,terwijl dat 19 juni moet zijn. Zal wel wat verkeerd gedaan hebben
Ja, daar hebje gelijk in het wordt steeds rustiger hier. Ik vind 'zwanger worden in de hete zomer'' wel een leuke naam. Ik weet niet wie er mee kwam... zo langzaam deze computer dat het teveel tijd kost om op te zoeken. Wie wil hem starten en even een link hier plaatsen? Ben nog steeds in Porugal, gisteren voetbal gekeken vanuit het nl cafe..... grappig hoor...... ik kan nu bijna testen...... donderdag is mijn NOD maar ik ga vrijdag testen...... Van de ha en gyn moest ik lekker op vakantie aan en nergens aan denken... maar dat kan ik niet hoor.... ik tel de dagen af tot de NOD... spannend maar ook jammer want de NOD is ook het einde van mijn vakantie....
Nieuw Topic gemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/219138-zwanger-worden-de-hete-zomer.html Kunnen we daar weer verder kletsen